ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, June 29, 2007

康樂樓

尋日學校聚餐去左康樂園俱樂部食飯~今年聚餐食既係中菜~估唔到又幾好味喎~仲唸住會同去飲食既野差唔多, 雖則都有D似, 不過好味過上次去holiday inn飲好多~

1. 鮮果大蝦沙律~d蝦好夠味, 沙律麻麻啦, d醬唔知點咁

2. 家鄉釀玉環~呢個係豬肉釀節瓜, 味道唔錯

3. 富貴花姿珊瑚~呢個好好味~我係咁筆~西芹、珊瑚蚌、花姿3樣都咁o岩我~

4. 香芒脆奶拼沙拉骨~排骨好惹味~炸鮮奶幾得意囉, 同事食倒有一粒芒果我食唔倒…可能我冇留意

5. 鮑參翅肚羹~一般啦, 冇咩留意

6. 金瑤雙寶蔬~面頭有少少炸瑤柱幾好味

7. 清蒸大海斑~個個話鞋, 咁大條又好難蒸得滑既, 不過面珠dun同個身好似都差唔多…

8. 菜膽上湯雞~同事話d菜樣衰衰, 不過油得黎都幾好味, d雞滑過條魚好多

9. 肉絲銀芽炒伊麵~都幾好味, 咁肥我都食左2碗^^"

10. 焗迷你叉燒餐包~食到最後我都仲可以隊2個XD 冇計啦~我最愛既叉燒餐包呀~~又甜又熱又軟熟~:D~~~

10. 環球鮮果盤~食左件西瓜, 好飽喇食唔落生果…^^"同埋今日都食左蜜瓜同啤梨:P

雖然好似樣樣都一般冇留意…不過我覺得味味個味道都唔錯呀~好多碟我都夾左幾輪^^"


11 comments:

  1. po yan1:09 PM

    冇相睇!

    ReplyDelete
  2. 好少見你個網誌咁短.......

    ReplyDelete
  3. Scorpio2:45 PM

    史力奇, 今晚補 丁屎, 未打完呀XD

    ReplyDelete
  4. Josephine3:00 PM

    又減肥又要食大餐!!! 咁味好CONFUSED囉!!

    ReplyDelete
  5. Scorpio3:20 PM

    MM&JJ~7月先開始嘛~學校活動冇計~唔出席要申請, 咁去得一定唔會就住就住~ 今日老細又請食到會XD

    ReplyDelete
  6. ka yui5:45 PM

    好似几好味咁囉..... 流晒口水.

    ReplyDelete
  7. Scorpio7:18 PM

    銳, 未睇相你就已經流口水喇~?

    ReplyDelete
  8. ka yui9:29 AM

    仲有相睇嗎~~~几時post出來先.

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:45 AM

    銳, 未有時間執~今日男友生日好忙~^^"

    ReplyDelete
  10. My Coffee Corner11:52 AM

    "康樂園俱樂部" 係咪要住戶先可以入去食ga?!

    ReplyDelete
  11. Scorpio12:49 PM

    mauph, 我都唔知, 唔知係咪有家教會成員係住戶

    ReplyDelete