ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, June 16, 2007

五仔記@大埔墟新街市


晏晝黎開街市食飯見倒唸起想食好耐, 於是夜晚同daddy仔黎呢度食~

嗌左蠔餅、海味雜菜煲同京蔥爆牛肉~

本來想嗌靚仔推仲炒蟶子~點知賣晒= =

落單o個陣有個o靚仔埋黎同我地落, 我就問佢水佬三寶, 伍仔記小炒皇同冷盤有d咩, 佢好搞笑咁話「你究竟係落單定問野架~」就咁睇好似好串咁, 應該係玩下JE「你成功啦~~叫我埋黎審我~」 ~XD 佢介紹個炒蟶子, 話真係好正~「洗又係我, 剝殼又係我,」仲有唔知咩又係我, 咁好啦我地要啦~點知轉頭話冇晒XD玩呀?

我本來想影低個招牌, 佢叫埋黎唔俾影, 我話「你想上鏡呀?」「我就係唔想上鏡」你唔係以為我影你呀?XD 跟住佢就呢埋煲煙, 下次要影低佢XD 都幾靚仔架XD

講返D送~

牛肉最好味~ 其餘冇咩特別, 男友話蠔餅點魚露又太鹹, 唔點又腥, 我就唔覺腥, 冇乜點魚露。雜菜煲真係好雜XD乜菜都有XDDD 自己整都幾麻煩

埋單$32+$32+$35+白飯$6=$104~


5 comments:

  1. po yan4:17 PM

    新街市仲有咩好推介,我成日同屋企人食豬扒面,同魚蛋粉...好悶!

    ReplyDelete
  2. 冷盤好味丫!

    ReplyDelete
  3. Sui Fan5:47 PM

    蠍蠍,我已經2個星期冇上blog lu ^^ 所以冇留意你的blog聚新消息, 下星期六我有家庭活動所以唔可以來blog聚呢^^    

    ReplyDelete
  4. chan yi11:32 PM

    新街市有一間叫旺都好好食特別[炸鮮游],我有時都去食晚飯^V^

     

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:03 AM

    史力奇, 我都未試過東記豬扒麵:p 其實我好少去新街市食^^" cherub, really? 下次試下!! 你有冇見過我講o個個靚仔呀? 懶貓, 忙咩呀? o...太可惜喇…下次一定要黎呀?~^^ yi~有機會試下^^

    ReplyDelete