ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, June 22, 2007

參觀香港藝術中心

尋日下晝帶隊過海參觀,其實我都唔知睇咩,去到先知原來係我平時間中會去睇話劇o個度!*0*

第一次上佢地既11樓同6樓(其實只需上6樓, 我擺烏龍上左11樓…)帶住16個學生, 跟住導師toby姐姐入到一間房上workshop。其實係佢同d學生玩遊戲。

一、 自我介紹+做個動作--d學生扭扭擰擰, 仲有人問點解我唔駛做, 「我影相嘛~」XD 好在, 至怕玩呢D野

二、 BB->幼稚園生->小學生->中學生->大學畢業 做動作猜拳逐一進級

三、 貓貓捉水果,呢個好玩,全部學生各自扮演一種唔同既水果,其中一個做貓,喵一聲之後捉人,被捉o個個嗌其他生果, 例如「芒果」, 咁芒果就會變貓, 貓一聲又捉人, 俾人捉倒有人變貓。每次只有一隻貓貓。佢地玩到v嘩鬼叫~XD

四、最後係全部同學分成三組扮直昇機,每個同學都係機件既一部份,最後架機要識郁既XD呢度我拍左片~三組都好唔同好搞笑XD

(相片及影片後補)


3 comments:

  1. 幾好玩wow, 今時今日學生既活動同埋學習環境真係同以前好唔同啊!!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:51 PM

    丁屎,都係架~我見佢地都玩得幾開心,不過我就好怕呢D互動遊戲…><可能呢一代好多呢D機會,所以開放D,不過都有D怕怕醜醜,尤其是第一個環節自我介紹要做動作都搞左好耐

    ReplyDelete
  3. Emily7:29 PM

    好似好開心喎~~

    ReplyDelete