ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, June 23, 2007

大豐收~^0^

今日收穫好豐富呀~^0^好似我生日咁XD又周圍同人影相~仲唔係我生日?XDDD

首先收倒CATFOO既粟米牛肉包~^0^ 佢尋日特登O係超市打黎問我想食咩整俾我架~>0< 好感動呀!!!!!!!!

堯堯媽既蘋果薑果醬~好珍貴架~得4杯架咋~^0^

AMY o係花墟幫我買既薄荷盆栽~~^0^個袋冇得頂!!XDDDD

YANYAN特登O係澳洲帶返黎俾我既剪報~~有我隻碟張相O個張呢XDDDD

O係IRENE手去接過應該都係CATFOOD整既MRS CATFOOD COOKIES ^皿^(食左一塊~YUMMY~~至鍾意呢種質感既曲奇~^0^)仲有KINKI既粟米朱古力~茜茜既Forever Friends 書簽

臨走o個陣大蚊仲俾左個佢自己整既相架俾我~\^0^/入面仲放左我張瑞士卷相(不過點解揀張整得咁肉酸架=口= XDDDD)等我曬完相放我地今日既合照先~~^皿^


4 comments:

  1. 今日玩得好開心啦 ,快d放相啦.....

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:46 AM

    傻軒媽媽, 放左喇~~你下次要一齊黎呀~^0^

    ReplyDelete
  3. 大蚊1:14 AM

    唔係喎~呢張相我覺得好靚啊! 我諗過,冇理由放我d作品相,又冇理由放你張肉照架嘛~擺你d作品相最啱!

    ReplyDelete
  4. Scorpio4:45 PM

    大蚊, 我都覺得放我d野食相最o岩, 不過呢張你睇下d氣孔? 質地又濕又粗…><

    ReplyDelete