ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, June 23, 2007

blog聚之伴手禮


用左好多時間(差唔多9個鐘)整左好少(每人分得少少)好簡單既野…(我相信你都整過…)仲要整到…= ="

依家係半夜3點44分, 如果聽日起身有時間…睇下可唔可以再整d咩充撐下場面=0=

 

其實整左9個鐘既就係呢D~~


寫名前

同場加映~^.^~

情人節O個時O係

棋棋BLOG見倒已經覺得好得意~今次終於有機會整~我覺得寫名好似獨特D, 不過就有D寫得好似酸…= =

分2團麵團, 之後慢慢印模, 焗好晒已經12點幾, 跟住先寫朱古力字…溶朱古力方面唔知做乜唔滑…又快乾…最後用左真力冇調溫, 原來可以放到第朝都唔乾既= = 結果今朝再補多層假力…

見每人得2塊…於是整多底曲奇充撐下場面冇咁寒酸…^^"

尋日有FD黎整曲奇, 我睇住佢整算係實習左次, 所以今朝就整呢款~

每人有3塊^^"

又跟住本來想整蛋白餅, 不過蛋白打唔起, 放棄左, 整MUFFIN。

焗到第二爐先醒起點解尋晚開始焗曲奇已經唔係好上色, 但個底又火農火農地…第一爐MUFFIN又係個面好水個底黑左…(加左時焗到竹纖插入冇黏粉先出爐)先發現…原來上火壞左呀>口< 之前已經見開淨上火個爐唔熱, 以為冇左個下火差咁遠…原來根本就冇上火= =熄埋個下火梗係唔熱啦=0="

收倒既blog友唔好意思^^" 第一次見面俾d咁既野你地^^"麻煩屋企有焗爐既blog友最好開一開上火焗下個面^^" 我返到黎見屋企o個d個面好濕, 你地o個d應該都差唔多, 我倒轉左佢地再焗一焗個面脆脆地好好多^^"



16 comments:

  1. Cathy8:06 AM

    蠍:妳唔好咁大壓力啦

    ReplyDelete
  2. 嘩嘩嘩....4點都黎緊喇仲掛住整,雖然你星期六唔洗返工都唔會咁啦,好驚今日見到一大對熊貓眼既你啊

    ReplyDelete
  3. 雅媛10:46 AM

    死啦.我冇整到喎.因為我唔知整咩呀

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:25 AM

    SUKI, 唔緊要~我相信好多人都冇:P

    ReplyDelete
  5. yvonne yycake12:48 PM

    做咩呀!!!!係咪曲奇呀!!!好多人分呀!!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:22 PM

    Hallelujah YY Cake , 14個…

    ReplyDelete
  7. audrey3:46 PM

    傻妹~~ 你襯今晚好好休息啦, 攰死你喇, 日日都瞓咁少

    ReplyDelete
  8. Scorpio8:21 PM

    AUDREY, 今朝9點就起身再開工:P 依家真係好支力=0=

    ReplyDelete
  9. 蠍蠍:多謝妳很有心思的拌手禮 !

    ReplyDelete
  10. 你真係好有心意呀,有埋每個人既名,呵呵...有d唔捨得食添,不過要快d食晒佢呀,就黎冇得食喇,減肥

    ReplyDelete
  11. 多謝哂!

    ReplyDelete
  12. pyueshum221:52 AM

    好似好正呀‥最衰我参加唔到啦‥你年尾會唔會再攪一次?我十二月會返香港渡假呀‥

    ReplyDelete
  13. 王語嫣10:39 AM

    多謝你,禁夜都整,不過一個人投入左件事幾累都要做好,對不? 唔捨得食果塊有名o既?想做標本,哈哈

    ReplyDelete
  14. Scorpio4:48 PM

    魚子醬, 隨時都搞得啦~

    ReplyDelete
  15. Scorpio4:49 PM

    茜茜& amy, 我已經幫佢地逐一影左相喇~放心食啦~^0^

    ReplyDelete
  16. 蠍, 好多謝你送比我既禮物好好味, 你真係好有心思呀! Thanks!

    ReplyDelete