ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, June 12, 2007

牛肉包+咖吔包@大埔中心BreadTalk


今日去吉之島買生果整蛋糕~當然順道又走過去睇食譜同買包啦~^0^

今次好似見倒blog友呢~佢好似o係度裝緊麵包~^^ 我望左幾眼, 不過唔知有冇認錯, 佢又唔o係出面, 我冇走埋去買佢:p (話唔定佢根本冇返, 認錯人XD)

講返D包~

牛肉包食左一半都仲未有餡…好在都仲有一半有餡…不過好唔均勻;咖吔都係得好少餡,綠色一pat仔有d班蘭味。點解好似有d咖吔係橙色有d綠色既~?@@


6 comments:

  1. 雅媛1:54 PM

    蠍.我想問你而家有冇肥左

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:34 PM

    suki, 比起幾時先~? 同3月差唔多, 120

    ReplyDelete
  3. 我都成日經過, 但未試過佢地d包, 通常去左A1

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:00 PM

    ivany, 你又係大埔人呀? 我就唔鍾意A1, 試過幾次都麻麻地

    ReplyDelete
  5. po yan4:28 PM

    我食過呢間既辣肉鬆包,好好食, 不過好多油,記得都好似食過綠茶飽,OK! 不過係1,2年前澳海城果間買......大埔開左,都冇再買lu!

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:23 AM

    史力奇, e?原來奧海城開先架?仲已經開左咁耐? 今日o係深圳都見倒有分店呀~~仲勁多人!

    ReplyDelete