ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, June 09, 2007

白朱古力芝士蛋糕 for 泥




尋晚訓左4個鐘, 今日好鬼眼訓, 估唔到個蛋糕要整成6個鐘= =

依家等緊佢攤凍之後入雪櫃

首先整曲奇, 壓碎+牛油做餅底


跟住整芝士餡, 整朱古力淋面(今次呢個麻煩D, 唔係就咁溶左D朱古力…但…我冇溫度計…)。

足足企左6個鐘先整完…

應該係曲奇最花時間…餅底同淋面都唔駛好多時間…曲奇開頭搵唔倒紅糖同左原粒蔗糖又驚佢唔溶…結果要再整過…

發覺鐵塔牌牛油幾快軟。

Tong Wong 五星級甜品食譜

後記:

一行五人(河童、鼠鼠、泥、我同男友)去左鳳城食飯,估唔到呢度咁出名但只有我黎過*0* book左位都要等7個字= = 勁多人!

個蛋糕已經加左保冷劑同保溫袋,不過離開左雪櫃3個鐘之後都係溶左= =d 芝士餡一patpat…同朝早食o個個試味版好唔同>< 點解焗既芝士蛋糕都會溶架>0<

呢個cake真係好肥, 尤其是個餅底同圍邊, 用左好多牛油整左d特濃朱古力曲奇之後又要整碎佢再加牛油整餅底, 油到我要搵紙吸吸佢…d餅焗得唔夠脆, 整出黎既餅底都唔夠脆, 不過好濃朱古力味~河童話最好食係呢part~

我就鍾意白朱古力餡, 一向唔鍾意食朱古力既我比較鍾意白朱, 呢個餅落左差唔多半支橙酒, 估唔到咁好味~有d似橙味既瑞士糖, 又有d似乳酪~

餅面裝飾本來想整朱古力電線, 不過整極都唔成功, 斷晒…咩解究??

結果都係加左絕招--金箔XD 次次D人見倒都會「哇~~有金箔架~~」*0*

XDDDD ^^v

3位男士都覺得好味,而且溶左都只係覺得係另一種質感,壽星仔仲話唔講佢以為係咁XD 我就鍾意硬版多D, 河童都係話硬D冇咁漏~

壽星仔好比面咁食左2件!!勁呀~~我食一件都好滯…^^"佢話年年都係食什果忌廉呀、黑森林咁,呢個幾特別~可以開cafe~

本來大家都食唔飽, 食完蛋糕飽晒XD


15 comments:

  1. 大蚊8:22 AM

    好用心的製作,通常一開始整蛋糕 (即係開咗個擅出黎!),你就唔會願意停! 無論去到幾點,都想整埋佢先~好似走火入魔咁!

    ReplyDelete
  2. 我有個fd都係好鍾意用鐵塔牌既牛油 & 芝士架,係咪真係好d呢

    ReplyDelete
  3. 雅媛10:27 AM

    你真係好心機啊

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:52 AM

    大蚊, 順便嘛^^" 依家都未整晒架~今日要俾人喇~今日仲要整多個聽日帶去人地屋企

    ReplyDelete
  5. Scorpio11:53 AM

    amy, 鐵塔平得黎聽講質素唔錯, cream比總統牌平5蚊(1L) 牛油比銀寶平幾蚊, 其實有D再平D, 有隻CREAM27蚊不過我未敢喇住, 牛油我另外都會買隻9,5既, 二記阿姐話銀寶牛油味香D, 不過我好耐冇用過

    ReplyDelete
  6. SkyBlue6:12 PM

    6個鐘??  唉!  都話吾好做啦,   不過,  邊個叫你喜歡煮野食咩

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:55 PM

    豬太, 有興趣最緊要~^^"

    ReplyDelete
  8. audrey12:56 AM

    我都考慮緊下個月(7月)其中一個都係整呢個呀 ,你整左幾大個呀??係咪同個譜一樣整6吋模呀?? 死囉~~用左保冷劑同保溫袋都頂唔住呀?? 係咪因為長時間得濟呀??

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:00 AM

    AUDREY, 係呀同份量, 係囉…焗既唔應該唔會溶既咩…

    ReplyDelete
  10. audrey12:15 AM

    食飽飯再食呢個真係幾係野咁喎~~ 不過好似好好味

    ReplyDelete
  11. Scorpio12:22 AM

    AUDREY, 好在我地本身唔飽XD 壽星仔食左2件, 原來仲有一位男士都話佢食得落XDDD 十個勁!!!

    ReplyDelete
  12. 嘩, d 曲奇好靚呀, 個蛋糕應該都幾肥.... 我咬一口可以嗎 ... ?

    ReplyDelete
  13. Scorpio11:18 PM

    車梨, 真係好肥~~好多牛油!!!尤其是個餅底, 好在用左light cream cheese都好少少, 不過都係月巴! 可以呀~~XD隨便啦XDDD

    ReplyDelete
  14. ka yuk1:58 PM

    e?個淋面放唔放得耐ga? 如果可以放,一次過整一大樽都好喎~~~

    ReplyDelete
  15. Scorpio3:30 PM

    小鈺, 我都唔知, 不過我唸都唔好太耐, 有cream, 要用又要翻熱

    ReplyDelete