ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 10, 2007

第一次包粽


其實本身唔係特別鍾意食粽,不過一年總少不免食返一次半次~

第一次學人包粽,去左檸水屋企學,同cd, 河童+鼠鼠, rankura+coconut, 公主A+男友,另外仲有檸水既5個朋友一行13人~! 教我地包大大隻鹹肉粽同細細隻紅豆粽~

我鍾意係既係用紅豆蓉整既紅豆粽,不過今日包既人用紅豆粒包既,我只係包左2隻:p 反而鹹肉粽包左5大隻同3小隻~~

大既放左2舊肥肉、1隻鹹蛋、幾隻蝦米、少少綠豆同糯米~

d葉好脆好易爛…水草都好易斷…所以迷你粽用左2塊葉疊住包先唔穿:p

包完之後食埋蛋糕就各自帶返屋企烚~ 唔知會唔會包得太鬆烚到散晒><

包唔難,只要d葉夠靚,不過最麻煩既係事前既準備功夫~麻煩晒檸水同檸媽一早幫我地預備好晒d材料,我地只要省好粽葉就可以開工~

今年我唔會自己再包一次喇~出年可以唸下~^^包幾隻玩下~


15 comments:

  1. shui kam9:52 PM

    幾好反丫.

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:07 PM

    BiancaKit  我22號會有朋友黎我度焗曲奇呀~^^ 同fd一齊煮野食真係好好玩~ ^0^

    ReplyDelete
  3. 藍藍細雨12:36 AM

    我包過兩年,之後就冇包,唔食得多,包都費事。

    ReplyDelete
  4. Scorpio9:58 AM

    藍藍細雨, 你一次會包幾多? 我唸紅豆蓉粽都可以下~簡簡單單

    ReplyDelete
  5. 藍藍細雨11:33 AM

    第一年包20幾隻,第二年醒目啦唔包咁多,但都有10隻。

    ReplyDelete
  6. 藍藍細雨11:38 AM

    原來記錯,第一年係包左30隻。 粽(2004年)

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:37 PM

    藍藍細雨, 我包既話我唸細細隻迷你粽算喇, 今次o個d都唔會掂唔掂, 唔知會唔會太鬆漏晒= =

    ReplyDelete
  8. 藍藍細雨2:19 PM

    唔係太鬆都 ok 架,糯米熟左會膨脹架嘛。 我試左用普通長模做長方形吐司呀 扮有蓋吐司

    ReplyDelete
  9. 我本來都諗住今年跟人學整架, 不過都係too lazy lol, 我諗住都係o係美心買D麻辣粽食咋 P.S. 我好鍾意食辣架, 上年食過好好味, 今年美心都仲有出, 所以我一定要買

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:35 PM

    藍藍細雨, 哈哈~醒喎~不過我得一個焗盤又冇咁深既蛋糕模^^"

    ReplyDelete
  11. po yan6:31 PM

    hi,hi...我鍾意食媽咪包既花生蝦米瑤柱粽..好似出面冇得買,(因為d料,算係家鄉做法)但今年媽咪唔包lu... !... 另外,我見媽咪會將d棕葉浸係少少油少少水到,咁就冇咁易難!

    ReplyDelete
  12. Scorpio6:52 PM

    史力奇, 等我下次試下先~不過今次師傅連D米都唔記得浸油呀XD 依家烚緊~又好似冇穿冇爛喎XD 都好既~~冇油仲健康D:P

    ReplyDelete
  13. 已經好叻喇

    ReplyDelete
  14. Scorpio7:36 PM

    Ivany, ^^" 一陣烚完至知~:p仲有個幾鐘咋~^0^

    ReplyDelete
  15. 藍藍細雨11:32 PM

    我個一個蛋糕模好細架咋,7吋長,普通家品店有得賣,都唔係好高。

    ReplyDelete