ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 17, 2007

深圳萬象城美樂匯


約左老豆4點, 之前o係屋企食左lunch, 去到又要食蛋糕, 所以只係嗌左個夾餅, 串燒同一杯香芒雪梨汁($15呢個都算貴);老豆就嗌左個湯飲~

老豆今日開頭係咁叫我食野, 我話我冇減肥喇今年~佢話冇肥到丫~我話肥左8磅呀!!

夾餅好油…食到成手都係, 都算幾好味, 個餅脆既, 不過呢間野等好耐, 話3分鐘, 過左幾廿個3分鐘都未有…夜晚嗌左佢既涼拌黃瓜同皮蛋豆腐, 黃瓜原來唔係酸既, 不過都好幾味~反而豆腐係酸既…皮蛋唔錯, 豆腐就有d苦><食剩…

饅魚串好味~其他隻隻都一樣味(孜然粉)唔差又唔係太深印象咁, 6串$24~同一檔仲有"串烚" 一串3條菜1蚊好搞笑XD有D勁幼都串倒佢又好野喎XD

叉燒拉麵冇咩特別, 不過不失, 不過叉燒好厚好肥>< D麵唔同味千, 幼D硬D

最好味係個湯~LUNCH老豆O個個唔知咩湯(可能係茶樹菇烏雞湯)都好飲~不過男友唔鍾意飲湯所以冇嗌多個, 夜晚我又想飲就嗌左盅, 佢都話最好味係個湯~:D~~~~~

其次我鍾意個涼拌黃瓜, 再黎係鰻魚串

同場仲有壽司bar, 鐵板燒同一人一鍋比較特別。

呢度係用卡買野食~老豆俾左張卡我夜晚再返黎食~^0^

呢度食野真係好抵!! 晚餐咁多樣野加埋只係$55, 香港food court1個人分分鐘都唔止!


8 comments:

  1. audrey10:04 AM

    我早兩個月前去過一次個food court,見到d飽好似幾靚咁就買左個蕃茄芝士飽,點知......唔好食 ,行完一個圈就坐低食左個雪糕,不過已經唔係好記得係咩味,因為冇咩特別。始終都係爭少少,係得個平字

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:25 PM

    AUDREY, 我又唔見有包賣喎

    ReplyDelete
  3. chan yi3:18 PM

    深圳邊到?等我去下先^^冇咩好玩

    ReplyDelete
  4. Scorpio3:30 PM

    YI~萬象城呀, O係大劇院站 你自己去呀???

    ReplyDelete
  5. 堯堯媽媽12:58 AM

    嘩咁低!點去架

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:24 AM

    堯堯媽, 搭地鐵去大劇院站就係架喇

    ReplyDelete
  7. yvonne7:35 PM

    深圳真係好多又平又好食的野,有機會要上去試下先

    ReplyDelete
  8. Scorpio7:39 PM

    muimui, 尤其我呢d住新界既近到咁, 仲方便過出九龍

    ReplyDelete