ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, June 29, 2007

學校聚餐2007

尋晚玩得意外地開心~

雖然話大餐食, 不過一定要人去同埋去到成10點半先走得…估唔到玩得咁開心

本來搭車途中都仲M痛緊…條褲又緊COOL住好唔舒服, 不過去到食落就唔記得左, 仲有同檯既同事抽倒獎好開心~~TOTAL有13份禮物, 10圍, 我地O個圍居然抽倒4份呀~!! 6個TA抽倒3份!!!雖然冇我份~不過都好lucky喇~~ elaine抽倒多士爐、wendy既係咖啡機、最勁係rachel抽倒大獎~!! 20寸LCD電視呀~~!!!>0< 我地TA六張飛係經我手派出去架~我最早揀左第一張0048~點知佢開49, 51同52~~哎呀~~

Rachel仲話自己黑仔王, 抽獎o個陣我地要行開d, 點知真係佢身邊既我同yoko都抽唔倒, 隔一個既wendy同elaine就抽倒喇XDDDD

本來唸住同佢地一齊搭校巴出太和火車站轉的士再轉小巴, 點知前家教會主席馬太有揸車黎又住我附近, 車埋我同吳主任~^0^ 中途去左康樂園百佳買野, 原來呢度有間叫INTERNATIONAL既百佳有好多外國野賣~之後返到屋企都係10:20咋~~車到我地去平時落車既小巴站~^0^ 仲話借雪糕機俾我~不過我唸我羅唔切喇…下次先~佢又係好鍾意整野食, 話我有咩唔明可以問佢~同埋佢都係用我舊O個部焗爐架~住得咁近如果真係熟絡左一齊整野食都好~其實見佢係家長都有D唔知點咁, 不過佢又幾好傾~:P 我到依家都仲覺得學生家長係長輩^^" 雖然有D可能同我差唔多大…(初初出黎實習好想嗌佢地做auntie…)


2 comments:

  1. Cho Kwan8:26 PM

    你話整野食比我...好耶..!!!等住你啦...wahaha 我7月14就放假啦

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:36 PM

    yamaha, 咁你係咪即日返黎呀?

    ReplyDelete