ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, June 18, 2007

鼎泰豐@黃埔


食過台灣總店, 分店同急凍, 終於試左黃埔店~~

父親節, 7:45去到, 3個人, 佢話等15分鐘, 結果等左半個鐘。都唔算耐。

服務態度接待姐姐好好人好有禮貌, 我話想雪起個蛋糕佢叫我埋去水吧, 水吧既師傅同旁邊個阿姐都好好人^.^ 之後點菜食野, 食完之後請另一位姐姐幫我地拎蛋糕, 佢又好醒目咁問我地係咪o係度食, 跟住羅叉俾我地, 不過冇刀…再問佢羅就俾左把膠刀~^.^ 仲問我地呢個咩蛋糕, 聽倒自己整又好驚訝~XD不過冇好似鳳城o個位阿姐咁話想食少少XDDD

食物水準-- 之前一路聽聞好唔掂, 所以開左咁耐都未黎試過~一試之下, 都OK丫~D皮一樣咁薄又唔穿, 不過唔知心理作用定乜野, 冇之前O係台灣食同急凍台灣貨咁驚為天人。另外仲嗌左炒白菜仔($32), 烤麩, 棒棒雞, 鍋貼, 酸辣湯。

烤麩--家鄉下, 用麵筋做;棒棒雞--唔係好知同雞絲粉皮有咩分別, 係咪粗身D? 佢寫明辣, 其實係唔辣既…酸辣湯都係,我都話唔辣咁真係唔多辣…我最鍾意既應該係棒棒雞,最愛麻醬&粉皮~~~總括黎講不過不失,冇咩邊樣印象特別深刻。


10 comments:

  1. yvonne yycake1:30 PM

    又係(待續).......等...你....

    ReplyDelete
  2. 我食過澳門o個間 =v=

    ReplyDelete
  3. Josephine2:27 PM

    等你..因為我都好想試呢一間呀

    ReplyDelete
  4. Scorpio4:05 PM

    丁屎, 澳門又有既咩? O係邊架?

    ReplyDelete
  5. 上次傻爸去食就好唔掂啦,不過可能已經轉左人

    ReplyDelete
  6. Josephine12:49 PM

    我上次去食左黃埔王家沙好唔得 聽完你講 我下次都可以去試下你呢一間WOR

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:15 PM

    MM&JJ, 王家沙我好似都有試過, 不過冇咩印象, 係記得個伙記倒瀉野落同我同檯既一個男人身上係咁俾人鬧

    ReplyDelete
  8. po yan11:43 AM

    我都去過台灣果間,真係幾好食,有機會就去黃埔試下先!

    ReplyDelete
  9. blingbling7:37 PM

    bling都好鍾意食野嫁^^ 不過可惜依家要努力減肥

    ReplyDelete
  10. Scorpio2:02 AM

    blingbling, 我今日大解放~會食到3號先開始

    ReplyDelete