ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, June 02, 2007

大快活咖哩牛腩飯+生熟牛肉湯河

今日要返工,於是約左爹地仔食晏~去左好耐冇去既大快活,試左2款最近o係 food谷大獲好評既飯/河。

(相片後補)

首先講下新出品生熟牛河~中學o個陣o係九龍城廣場food court食過生牛肉湯河,好味而且真係半生熟既,不過今次呢個就係全熟,最多有1, 2塊中間有少少少少粉紅,而且都幾un下,有一舊直頭要吐返出黎== 青檸汁幾香,個湯辣辣地(仲辣過平時食o個隻泰米粉!)雖然個河粉入口o個下唔錯,不過整體而言麻麻地。跟杯好甜要溝水既青檸梳打…($30@)

(相片後補)

反而個牛腩飯唔錯~雖然一d都唔辣,不過薯仔好淋好味,牛腩都好淋,尤其是同個生熟牛肉一比簡直差天共地!food谷版友話一眾快餐連鎖店黎講,佢既咖哩係整得最好食既~ ($26@)


9 comments:

  1. 生熟牛肉湯河 <--我之前都試左 真係好麻麻地 杯飲品更加唔識形容 我應該唔會再試 而咖哩飯我都好欣賞 好好味, 其實佢既焗豬扒飯都好味架 我成日都食 而家大快活比我既感覺好食過大X樂 好多
     

    ReplyDelete
  2. Scorpio3:24 PM

    meko, 係啦~以前係大家樂好食d架~不過裝修後d水準進步左好多~!! 我未食過大快活既焗豬扒飯呀~都係食大家樂多, 不過都成年前既事喇 :P

    ReplyDelete
  3. 王語嫣6:43 PM

    晚餐有個鮑汁荷葉飯,我試過唔錯。另外加6元有意大利芝蛋糕,出奇地唔錯!

    ReplyDelete
  4. 傻軒最喜歡食佢地咖哩飯,佢話好味喎 生牛河我都係覺得越南鋪正d

    ReplyDelete
  5. Scorpio11:04 PM

    傻軒媽媽, 可能佢冇魚露硬係爭d

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:04 PM

    茜茜, 係?? 今日都見倒個tiramisu, 都有問佢要唔要點知佢唔要…

    ReplyDelete
  7. 巧兒6:19 AM

    呢樣真喎, 大快活啲咖喱真係唔錯噃! 另外, 九龍城廣場對面有間超細間賣沙爹o既鋪頭, 雜誌介紹過, 不過我未幫襯過, 你如果有機會試過話我知食後感啦!

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:10 PM

    bibi, 叫咩名?

    ReplyDelete
  9. 巧兒3:22 AM

    蠍, 我都唔知喎, 係Mummy帶我去, 淨係記得係九龍城廣場斜對面, 間鋪非常之細, 係條巷度擺左兩張枱, 係記得咁多咋!

    ReplyDelete