ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 17, 2007

深圳~預祝父親節+逛購書中心



今次本來去返上次間貴貴酒店食T(上次冇食過D咩,就$6XX/4個人),點知裝修緊,去左萬象城food court食得仲開心~^0^

大家都食左野, 只係想搵個地方食我帶去既蛋糕~黎到見倒d野好鬼平~串燒4蚊串, 拉面18蚊碗*0* (詳見萬象城美樂匯)唔敢嗌咁多野, 食左少少之後就食蛋糕…真係超失敗…原來老豆唔食朱古力同咖啡= =(原來我係遺傳自佢…) 之前問佢有冇野唔食又話乜都食>< 唸住呢d父親節d嘛…>0< 不過佢本身都係唸住食少少, 蛋糕佢都應該唔係好o岩, 一向都唔係好食凍野…3個人加埋食左半個倒就掉…因為之前要行書城…唔可以再帶住佢周圍走 T0T

佢都唔知科學館站有個購書中心, 上次車左我地去少年宮站o個個新書城, 今次打電話先問倒位置, 再車我地去~

今次呢個有6層高, 不過o岩睇既書(例如食譜)反而好似冇上次咁多, 食譜只係買左一本, 大陸d蛋糕書真係麻麻, 係有d香港食譜簡體譜好d, 不過我都冇咩興趣, 只係買左本《小籠包》,另外買左郭敬明既小說《悲傷--逆流成河》(之前睇過《夢裡花落知多少》勁鍾意!! 不過又記唔清楚作者係咪呢個名…查又查唔倒…好在冇買錯~^0^呵呵呵~)仲買左本《203040》同電影有關, 不過又唔係劇本小說, 而係一d同203040歲既女人有關既文章~

影碟方面買左《The Bridhes of Madison County》同《韓國有氧韻律操》隻碟仲平過本書…所以我冇買到書:p

買完書已經9點~返轉頭去返萬象城, 呢度好似太古城/又一城, 不過呢度D"名店"好多都唔識…反而食肆就好多都係香港都有~(火間土呀~BREADTALK呀~味千咁) 返返去food court, 本來唸住夜晚黎食鐵板燒, 老豆推介話佢上星期黎食過唔錯, 又平~不過太飽喇晏晝食得, 所以食左其他野~ (詳見萬象城美樂匯)

食完野已經十點幾~返到黎11點幾~咁又1day~

深圳俾我既感覺真係唔錯~又近~

晏晝3點出門口, 等下小巴去到火車站已經3:30…返到深圳都只係4:00, 好鬼近…大埔返深圳連2過關都只係我屋企出火車站既時間…平時真係可以多d返去~食野又平買野又平~^0^搞到我想買d深圳旅遊飲食書添XD


4 comments:

  1. audrey10:06 AM

    E?? 小籠包  嘻嘻,等緊你嘅傑作!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:25 PM

    AUDREY, 哈哈, 唔知要等到幾時…

    ReplyDelete
  3. SkyBlue11:46 PM

    大陸d書真係好平呀.....我上次去書城都行左成大半日 不過有d簡體字唔係幾識睇

    ReplyDelete
  4. Scorpio4:01 PM

    小花豬, 我讀中文中學, 抄notes同考試都俾寫簡體, 所以睇簡體字同繁體分別不大, 有時要認真睇先知自己睇緊簡體定繁體:p

    ReplyDelete