ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 10, 2007

棋盤蛋糕


聽日去檸水屋企學包粽, 一行十一人呢~~^0^佢叫我整個朱古力蛋糕去

個譜話8寸, 我整6寸就減半啦, 點知要用全份先夠= = 搞到我焗左4次!!= =

本來都好地地, 到最後淋面朱古力度出事喇…我用返之前個蛋糕既朱古力, 點知俾蛋糕索晒…= =結果加左陣cream:p 不過冇甜忌廉, 加左淡忌廉, 可能打得唔夠, 驚打太多會唔或甚至過龍…

依家雪緊, 聽日再加埋塊面裝飾

後記:

有整開蛋糕既朋友見倒都哇然:「棋盤蛋糕呀~」*0* 我都係第一次整, 唔難, 不過整得唔好…

都幾好味,分別落左3層唔同味既果醬, 有檸檬、紅莓同藍莓,酸酸地幾夏天,(河童就鍾意呢個多過尋晚個白朱古力芝士蛋糕,不過鼠鼠就鍾意尋晚o個個多d)係個面俾d醬搞到濕d…==同埋d格仔有d脫落=0= 下次要整實d…同埋唔好再淋d咁既野上面喇= ="


5 comments:

  1. SkyBlue2:24 PM

    包傻子, 好啊!  又可以大食一餐啦

    ReplyDelete
  2. 雅媛4:27 PM

    你地會包咩糉咁呢?

    ReplyDelete
  3. Scorpio7:23 PM

    豬太, 我第一次包咋~^0^ suki, 包左鹹肉粽同紅豆粽

    ReplyDelete
  4. shui kam9:46 PM

    你仲怕唔夠食tim丫..好彩都夠..xdd 好味丫.

    ReplyDelete
  5. Scorpio10:05 PM

    BiancaKit , 少食多滋味 :p

    ReplyDelete