ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, June 21, 2007

蕉蕉蕉muffin


頭先打左大半== 點知突然停電冇晒=口=

話說早2日買荔枝o個陣買左幾隻黑蕉返黎整蛋糕~早2日整左濕濕地戚風同好鬼濕戚風朱古力卷, 俾左1隻肥豬食, 剩左一隻o係度, 今日放工返黎勁忙!( 幫肥豬白白+剪毛, 洗晾左2機衫, 換左4籠木糠, 執屋打掃, 擦浴室磁磚)搞得黎已經十點幾, 唸住整香蕉芝士蛋糕又覺得漏同麻煩, 想整我愛既戚風又懶, 唸住俾埋肥豬架喇, 不過見佢又黑又軟, 唔整蛋糕side晒…><結果醒起muffin!

幾個月前整過幾次都好失敗, 個心好濕…一係平頂= = 同事仲話似鳳梨酥…=口=

材料有:48g牛油(叮20秒)+40g糖(原本係各50g)+蛋1隻+自發粉86g+高鈣低脂奶粉約5g+水約35g(原食譜係33g奶), 我額外加左少少麥皮, 所以又加返少少發粉同水, 再加一隻香蕉。

今次再戰~用返之前整紅豆muffin個做法, 所有材料倒埋一齊用電動打蛋器打大約十秒, 打勻就收手~撈埋焗香合桃碎~190'C焗25分鐘(我用竹簽check過個心未熟, 焗多15分鐘, 到個心熟就熄火出爐~)

大約係焗左20分鐘左右突然停電=口=

 

食評:食左喇食左喇~~好味呀~~外脆內軟~~第一次成功既蕉蕉蕉muffin呀~~\^0^/

原來呢隻杯真係大好多…之前整倒3杯, 唸隻杯只有2杯@@


7 comments:

  1. audrey12:08 PM

    我前2日整果個蕉蕉muffin又唔記得落合桃 ^^

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:18 PM

    AUDREY, 加O係面會靚仔D~:P 我個戚風都係倒到一半先記得@0@

    ReplyDelete
  3. po yan11:56 PM

    恭喜.... 好正呀....好想食呀

    ReplyDelete
  4. 我都整過蕉muffin 呀, 又係個心好濕... 口感好差, 下次我要用你個食譜試多一次呀 ~ 請問唔加麥皮ok 嗎?? 可否 send 過詳細d 過食譜比我呀

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:22 PM

    車梨, 可以唔加麥皮, 加左都唔覺:p 你仲有邊度想知道得詳細d?

    ReplyDelete
  6. 加左燕麥會高纖維d

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:07 AM

    傻軒媽媽, 我都係咁唸, 仲對心臟有益d ^^

    ReplyDelete