ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 20, 2006

回憶的滋味 ~ 炒薄殼


小時候媽媽跟家鄉的外公都愛煮這度菜,家鄉稱之為「薄殼」,香港海鮮檔有售,不過似乎並不普及。

昨天心情不佳,到新街市走走,發現了他,心血來潮,買了回來。

請教海鮮檔阿姐,她教我用蒜茸炒,開口後加附送的香葉加蓋焗一回兒即成。不過買來時跟泥巴和一些怪東西纏在一起,她教我像摘葡萄一樣一粒粒摘下來,然後飲洗米一樣處理,沒有沙,不用吐沙。

沒想到是簡單而麻煩。摘了好一陣子,洗過很多遍來清潔。不過這一切也是值得的!

香葉的氣味把我帶到童年的餐桌上去,那時公公還健在,幾乎每次回鄉都會做這度菜;當時外婆還問我香港有沒有,媽媽說香港什麼都有。不曉得這種香葉還有什麼作用,不過配合這種食物用煮實在是絕配!加上蒜茸香,不得了!

感覺十分滿足!心情大好!吃起來的感覺也不相百仲!


13 comments:

  1. This is one of my Chiu Chow favorites and my mom can really make a perfect dish from these "shells". They have to be really spicy though.

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:26 PM

    哇~~你RE得好快呢~~真係幾好味, 原來我已經好幾年冇食過,另一樣返鄉下會食既係C hum,不過大個唔係好鍾意,太腥…鹵水鵝同牛丸都好好味,每次都會買牛丸返香港,最近仲發現左一種叫粿肉既野,一條長條形既,切一片片出黎煎香加桔油食好美味架~~仲有韭菜粿都係我既favourite呢~~

    ReplyDelete
  3. It's been more than about 8 years since I last tasted "C Hum", it's quite polluted lately. " 韭菜粿 " is also my favorite.

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:35 AM

    你都係潮州人黎架?

    ReplyDelete
  5. 係, 潮陽+澄海. 所以一見到你碟薄殼就想即時回應.

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:12 PM

    你識唔識講潮州話?

    ReplyDelete
  7. 識聽吾識講 (其實可能都識講 20%). 你呢?

    ReplyDelete
  8. Scorpio9:59 AM

    我識講架,每次返鄉下都會講。我細個5個月大就返鄉下俾婆婆湊到2歲半先返黎

    ReplyDelete
  9. 你都很厲害, 我都記不起我兩 歲時懂不懂說話

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:10 PM

    不是吧? 正常不是約一歲便會走路會說話嗎?

    ReplyDelete
  11. 我媽成日話我細個淨係識得喊

    ReplyDelete
  12. Scorpio1:44 PM

    我細個又唔係好 喎,阿媽話我一 就閂埋房門由我 , 到支力自己就會訓

    ReplyDelete
  13. maggie7:34 PM

    我都超級勁愛吃這個" 薄殼 ", 食到最後淨番d汁, 總會一路睇電視一路重覆用個殼舔D汁黎"算"再舔再算, 直到ar媽話鬧"夠喇"強行搶走為止 hahaha ^^

    ReplyDelete