ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 06, 2006

西柚餐減肥法 ~Day10

早餐:西柚半個、烚糖心蛋2隻、加拿大煙肉1片、煙腩肉走肥1片

午餐:蝦沙律(紅蘿蔔絲、蕃茄、生菜)<<<紅蘿蔔唔好味既 、西柚半個、瘦叉、牛筋丸

運動:Yoga1.5小時

晚餐:西柚半個、蝦醬雞翼4食(焗、燒、叮、蒸)<<<(蒸最油膩, D油冇位走, 焗得唔夠, 同叮既效果差唔多, 燒就火農得滯...第一次用呢個燒架唔係好識控制, 仲跌左隻雞翼2次= =)、灼紅莧菜<<<(都係第一次食, O係街市見幾得意問阿姐咩黎點煮, 佢話灼一陣就得, 好滑, 又補腎補乜補物, 買左返黎試, 同莧菜一樣, 不過灼完D水紅晒!)、燒鱈魚扒<<<(上次蒸好滑好肥美, 今次燒得唔夠乾, 又比蒸既乾, 火農火農地, 唔同風味, 呢隻魚真係幾好食, 不過煎就唔係幾好, 太油膩...本身已經好油)


4 comments:

  1. Jessica2:37 PM

    你好呀, 我偶然睇到你既blog架~見到你又係食緊西柚減肥既餐單wo~其實我都減緊肥架, 不過最近停滯左, 我想試下西柚減肥, 但係我又怕反彈, 又怕唔健康, 唉, 咩都驚, 你有無咩心得分享呢~因為我見你都食得幾多野, 又有d油膩, 如果我自己就會選擇白烚或炒囉~~有空去我的Blog睇睇俾d意見我呀~

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:13 PM

    因為我其實都唔算減緊肥, 都算告左一個段落, 只係怕自己放監太失控所以食呢個餐稍為抑制下, 又見2個fd都減倒磅, 所以抱住懷疑多過信任既心態一試!^^" 我之前4個月都以清淡飲食少肉為主, 已經食到好悶, 一放監勁為食, 所以食呢個餐都要好美味至得XD 係呢你幾高幾重?減左幾多?目標係幾多呀?

    ReplyDelete
  3. Jessica6:02 PM

    我唔高但好重, 係肥妹仔. 目標暫時係30磅, 希望可以減到啦~~ 我日記既"未分類"果度都記低我食過d咩架, 有時間俾d意見我, 睇下我食得岩唔岩呀~

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:44 PM

    hehe~我去左留言喇, 30磅係扣左依家減左o個d未呀?你減左幾耐?

    ReplyDelete