ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, September 25, 2006

做姊妹!!!

好開心呀~~今日成功請假幫個小學同學做姊妹~就係我之前O係度提過o個個識左十幾年,好幸福o個個同學呀~

其實佢之前已經嗌過我,不過一來怕一丁友唔識佢其他姊妹戇居居咁,二來唔想乍病唔返工…佢話直接話去玩多數唔得...話如果我請唔倒就算啦。點知我今日膽粗粗問校長做姊妹可唔可以請假,佢又俾喎,佢叫我以家有喜事為由,不過要扣年假。

真係好開心~校長好好人呢~~~

聽講之前會同其他姊妹出黎見一次面,佢話其他人都係自己一個,某某同事、某某同學咁,佢仲會嗌多個小學同學同我一齊。話到時都係負責唸下點樣玩新郎同夜晚玩新人咁。

好興奮呀~~~其實原本都好想睇住佢出嫁,不過星期五真係唔想請病假…過唔倒自己O個關,講大話一向唔係我強項,我做事光明磊落家嘛XDDDD依家可以堂堂正正請假當然想去啦~雖然要扣我罕有既年假T^T

依家心情係好期待~~我唸應該會幾好玩~幾開心~^.^

好耐冇見過佢屋企人喇~細個時時去對方屋企玩,我地住得好近呢~望倒對方屋企架~

又俾倒我一個減肥動機~^0^

仲有唔夠4個星期~~我要努力呀~~~

唔知D石仔靚唔靚仔呢~~A0A(其實都唔方有咩好野架喇~XDDDDDDDDD)


No comments:

Post a Comment