ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 09, 2006

西柚餐減肥法 ~ 總結

實驗結果係……side氣...

開始前一日:117.xlbs 

食左2日:119.xlbs  18.xfat(+2lbs )

食左5日:117lbs   17.9% or 53kg 17.9%fat (-2.xlbs)

完成後今日上磅:116.8lbs   17.9% or 52.8kg 17.*fat (-0.2lbs)

所有尺寸可以話係冇變化

抱住半信半疑既態度,想睇下跟住呢個餐去食係咪真係work,因為實在係太不可思議喇!沙律醬料不限,肉食調味煮法不限點減呀!!?主要目的係測試呢個餐既成效,(當然減倒就最好啦)因此我都跟得比較足,佢話食得既野我都照食,唔會刻意清淡,得出以上實驗結果。

食後感:腸胃差左…又肚瀉又唔係朝朝有得去…係keep倒囉,食埋咁多油膩野都唔肥,但真係會好想食甜野同埋澱粉,又唔食得麥製品同生果,好唔健康

幾年前第一次聽食肉減肥法既原理係話:身體需要好多水份去消化蛋白質,落磅落得快同反彈得快可能係呢個原因,尤其是唔係減開肥o個d,其實用咩方法減頭十磅都係好易,因為主要係水。我雖然食返一個月正常野,不過之前減左4個月相信體內多餘水份應該唔多,所以冇咩影響。

呢個餐同我之前既減肥方法有好大出入,就係佢唔係小食多餐,由於小食只可飲奶/蕃茄汁,為怕肚餓正餐會食定多d,尤其是肉類,同我之前以粉麵同菜為主既飲食好唔同。

之前幾乎每2個鐘就會食野:(早餐一杯乳酪、隔2個鐘食個生果、2個鐘食個青瓜麵做lunch, 2個鐘食包梳打餅做下午茶,放工可能飲杯奶,晚餐自己一個就會煮菜同魚為主)當時根本唔駛捱餓,餓就食野,尤其是星期一二晚飲菜湯更加係任飲任食。不過每星期都會有1晚同bf食要煮返比較正常既野,1晚去佢屋企食得最飽最肥,星期六日放假食返正常(我本身都幾大食!)加埋每日或者隔日運動。結果減左19.8磅, 離目標仲有3磅幾之際俾bf下令增返去120...

我覺得我本身咁樣減或者keep仲好過跟餐單,限時限刻又限住晒自己食乜。我食左12日煙肉蛋做早餐喇…雖然d蛋仲係咁好味…

話時話食呢款早餐都幾飽肚,飽過麵包,考慮緊往後早餐都加返隻美味糖心蛋~

終於可以食返我既麥包包喇~食得咁少高纖野真係好唔慣…

「澳洲牛奶公司」我黎喇~~


22 comments:

  1. Jessica11:31 AM

    澳洲牛奶公司 真係好正呀~ 我都好想食佢d炒蛋... 你講到無咩效咁, 我都唔知試唔試好. 如果我食, 我就唔會食得咁油膩, 因為我本身都超怕油膩野同埋炸野, 但係都唔知點解都會肥 -_- 咁我試唔試好呀~~

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:44 AM

    你係咪鍾意食澱粉質同甜野?係既話呢個可能有效, 同埋我食得咁油都有少少落磅, 你煮清D應該OK

    ReplyDelete
  3. Scorpio11:48 AM

    我未去過架~~好期待呀~~希望唔好令我失望啦~~

    ReplyDelete
  4. Jessica11:57 AM

    講真甜野我唔好架, 麵包蛋糕我都係麻麻地, 所以我都一頭霧水, 或者我鍾意食飯掛 好啦, 一於試下食清d, 咁除左西柚其他生果都唔食得??? 澳洲牛奶公司...唔會令你失望既, 不過你要預左食得好快, 係超快 因為太多人排隊食啦, 搞到一個人坐唔夠十幾分鐘就要食晒, 我都唔係咁鐘意呀~

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:19 PM

    我都驚驚地, 不過我同事O岩O岩去完又話唔趕喎! 我呢D一向食得慢家嘛…不過就O岩晒我BF! 我本身就唔鍾意食飯既, 好多人都話唔食飯真係會減倒肥, 我唔知關唔關事, 我只係鍾意食炒飯, 白飯我唸一年唔食都未必會有癮! 呢個餐只可以3餐各半個西柚唔可以食生果(多果糖,呢個餐主要係戒醣)

    ReplyDelete
  6. siukei12:52 PM





    我都就快報告減肥成果啦~~得閒去睇下 我昨晚發夢見到你,哈哈,真實未見過反而發夢會見到~~



    ReplyDelete
  7. Scorpio1:05 PM

    貢搞笑  你夢中我O係度做緊咩呀? 我會密切留意意架喇~

    ReplyDelete
  8. siukei1:19 PM

    我們都算是另類的朋友囉~~~神交~~發夢先見到 你在看鋪,不知為何你成了老闆,哈哈,笑死

    ReplyDelete
  9. Scorpio1:24 PM

    我真係個個禮拜日都會去bf鋪頭幫手看鋪喎!  

    ReplyDelete
  10. 我之前都有想過試這個減肥餐單 , 但睇落有些古怪 而家我想我唔會再試了

    ReplyDelete
  11. siukei2:56 PM

    好驚啊,有時我發夢都好準的~~

    ReplyDelete
  12. Scorpio3:04 PM

    好勁呀!!

    ReplyDelete
  13. Scorpio3:09 PM

    我一開始已經話呢個餐唔得, 不過見2個FD都減倒磅就想玩埋一份,結果佢地一個減左8磅一個減左5磅。8磅O個個仲加埋6點後唔食野同每日好多運動,同時佢都會食麵之類,食幾日休息一日;5磅O個個就食2日就一日跟唔足XD所以減倒都唔知關唔關呢個餐事…

    ReplyDelete
  14. 真係有 D 令人 失望 wor, 你都 係 用 番 以前方法 減好 D 喇﹗不過其實你都唔 洗 減 啦 ! 好好 keep 住就 得啦 !

    ReplyDelete
  15. Scorpio12:26 AM

    要平衡下D飲食先得,set定幾時食得多d幾時可以清d,唔可以肥返!!

    ReplyDelete
  16. Scorpio1:09 AM

    TO  happy ca~ca 보고싶어 :話時話我減肥前都係唔好煎炸野同甜食喎~好多野都係減肥之後唔同晒,平時唔好既野都好想食,刻意克制反而反抗力仲大。

    ReplyDelete
  17. Jessica9:10 AM

    唔係掛, 多謝你提醒呀, 希望我可以忍到口啦~~我今日開始食呢個餐呀~

    ReplyDelete
  18. Scorpio5:12 PM

    加油呀~你係咪會將你既餐單放上blog架?

    ReplyDelete
  19. Saren5:24 PM

    又肚瀉又唔係朝朝有得去?? 咁搞法唔掂架喎....最緊要日日有得去呀! 呵呵~~~~~澳洲牛奶公司又係乜東東呀??

    ReplyDelete
  20. Scorpio12:13 AM

    吉普賽, 其實唔一定要日日有先叫健康, 因人而異, 不過我本身既減肥方法就好暢通, 食呢個餐就唔多掂, 係幾唔健康架, 類似食肉減肥法, 一聽就知唔健康啦~ 聽過營養師話要各種營養均衡吸收先可以增肥, 唔係話食死一樣肥野就一定肥, 所以呢個餐冇咩澱粉可能就係KEEP倒既原因啦 我有個POST叫澳洲牛奶公司架你SEARCH下~佢D炒蛋多士好正架~~~

    ReplyDelete
  21. Saren4:44 PM

    我如果一日唔去,個心就會囉囉孿架喇.....keep住日日去,身體健康啲,心情都輕鬆啲, 食野胃口都好啲嘛,呵呵呵,等我去search吓"澳洲牛奶公司"先

    ReplyDelete
  22. Scorpio10:28 PM

    吉普賽, 我減肥就會特別注意, 以前好似唔係日日有, 聽講只要唔係突然冇或者突然多左就冇問題, 例如不嬲都係2日一次或者3日一次又冇覺得唔舒服咁都係正常既, 有同事話一日2, 3次先正常, 有D人都會咁, 如果一向都係咁都正常既

    ReplyDelete