ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, September 15, 2006

「學會」~許慧欣

再來一首被旋律打動的歌。


氣味的確很有留住記憶的能耐,就像我先前提過的季節的氣味,正好是歌詞提到的,9月的風。


走過街尾傷感地懷念舊情人的感覺是怎麼樣呢?



學會
詞:易家揚
曲:伍思凱

幾片落葉 孤單的很絕對 九月的風 讓心很累
我走過分手那天的街尾 紀念我深深愛過的人是誰
愛像指紋印在心裡 真的很美 應該忘了你
可是我學不會 別再問我那一天才能學會 我要的世界
你不能給 有些愛情會給時間一些香味
它遲了一點卻把我的心 灌醉 誰看見我流過了幾次眼淚
它滴在心裡 讓我學會 每段故事都有屬於它的收尾
它偶爾可以提醒我自己 不能退
回憶讓季節拿走他的顏色 走著走著 你就會忘記


5 comments:

  1. 巧兒3:54 AM

    許慧欣啲歌好溫柔, 佢跳舞又好好睇, 我最鍾意佢首孤單芭蕾!

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:27 PM

    BIBI, 我比較鍾意d冇派台既歌, 你有冇聽阿桑?都好好聽架~呢首歌令我唸起佢, my love my fate既國語版都係佢唱

    ReplyDelete
  3. 巧兒10:21 PM

    無呀, 你有無呀, msn俾我呀!

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:21 AM

    BIBI,我有呀~你ONLINE嗌我啦

    ReplyDelete
  5. 巧兒2:15 AM

    蠍: 睇怕一個星期都係一至兩日都有機會!

    ReplyDelete