ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, September 05, 2006

西柚餐減肥法 ~Day9

不經不覺已經黎到第9日喇, 不過今日遇倒考驗呀!!就係就結婚o個位阿sir請食餅…咁耐冇食甜野同澱粉質真係引死人咩…>3<

好在我都忍得住, 飲左杯奶頂癮~就咁食奶粉真係好好味呀~>0<

早餐:西柚半個、加拿大煙肉2片、烚糖心蛋2隻

小食:脫脂奶

午餐:蕃茄生菜雞絲沙律、西柚半個

小食:脫脂奶

運動:打掃抹地

晚餐:雜菜湯、西柚半個、美味白灼蝦


2 comments:

  1. hi剛剛睇完你嘅減肥餐單 我就覺得好健康 但好似無人生樂趣 我自己都有一餐正常吖 PS你睇落真係唔係好肥      唔好減得太過份啦

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:05 PM

    你指呢期食緊呢個西柚餐?真係一D都唔健康呀 呢2日係食滯左食返清D咋XD你有冇睇埋我早幾日食左D乜 因為之前食得太過份, 見呢個餐又幾多野食仲可以食D好好味既野先唸住試下, 只係12日所以可以跟足炒炒唔掂澱粉質同甜野, 就黎完喇~又放監喇 估唔到呢個早餐比麵包飽,餓又可以飲美味奶奶 都唔錯架喇~當中冇一樣野係我唔鍾意食既,所以都食得幾開心,你忍甜野同零食辛苦DD

    ReplyDelete