ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, September 19, 2006

夾手指 = =

今日放工返黎唸住帶肥豬去街,當我打開個櫃桶唸住拎條狗帶出黎之際,隻衰野一野撲埋個櫃桶度,就咁夾住我隻中指!!!>口<腫左!!!痛到我呀!!!

用隻痛手打左佢PATPAT唔野佢先知衰,成隻趴O係地貼到實一實!

我嬲到決定唔帶佢去街喇!!走去鎖返度閘,佢唔知係咪以為有街去走過黎,我舉起支掃把作勢想打佢佢又走返去原先個位趴返低!

隻衰野又幾識時務喎XDDDD識得扮死狗XD


5 comments:

  1. chi wah steve2:11 AM

    妳都係養曲卡架 佢幾歲呀??我囡囡13歲啦,應該屬於老婆婆了..... StEvE

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:46 AM

    佢7歲幾,都係女仔黎架~~ 係人都撲埋去懶熱情咁,你o個隻係咪咁架? 仲有呢我想問下英曲同美曲有咩分別架外表?

    ReplyDelete
  3. 我諗佢無心的  唔好嬲佢啦 ^^

    ReplyDelete
  4. Scorpio2:31 PM

    冇嬲啦~~睇佢個矇樣都唔似有心…

    ReplyDelete
  5. chi wah steve9:14 PM

    我都唔係好識分呀 ........ STEVE

    ReplyDelete