ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, September 10, 2006

《20出頭》


一直聽說這齣話劇有多好看,一位網友甚至上星期六才看完,今天又看尾場,這是最後一次公演,九九至零六,不經不覺已經七個年頭了,她今天將會第三次看這齣劇。

二十出頭,我還算不算得上?故事七年前公映,七年前的二十出頭指的是七十年代出生、八十年代成長的那一代。我不是冬十年代出生,卻是八十年代成長。期待從這齣劇中尋回惜日的回憶。

當中選用的歌曲有我認識的,也有不認識的。有小學時聽的,中學的,也有一些可能是我未懂事時已派台的。印象最深的是楊采妮的「初戀」,播了兩次,那一年我中二。更多是我小學時,初初聽音樂時聽來的,更加動聽的。

全劇充滿笑聲,今次的演員比上次看《29+1》多了一倍以上,內容多了笑位、少了沉重。扮演經典卡通片的一幕是他最欣賞之處,扮足球小將那一場更是拍案叫絕!男主角致電夢中女神忽聞噩耗,明天霹靂,把雪櫃裡的兩打汽水一飲而盡,更穿上洗了未乾的牛仔褲扮有型扮浪子噴汽水扮噴血!怎料原來女神的媽媽只是跟他說「佢沖緊涼」女同學致電借筆記,他又以為是愛情降臨,說自己不能接受她,不過會記住她!又會想阿wing是不是氣他在她哭時沒有理她,甚至是不是故意走到他出沒的地方分手。以上種種反映出年輕人的自我中心,以為全世界都繞著我轉,一點小事都以為對方對自己有意思。

完場後到樓下買了一件紀念T-shirt+紀念特刊+2張poster,更跟我很欣賞的男主角徐羨真及姑姐合照!羨真很惹笑、聲音很像阮兆祥,外型也有一點點…姑娘也很有型!本來還想跟女神阿Wing合照的,不過她去了賣衫其實演魚蛋仔的男演員也演得很生鬼有趣、演Elaine的演活了一個吱喳妹的角色、阿Wing演品學兼優校花也很稱職、馬志豪演來深情。

我留意到,當中三位女演員的小腿都很幼很好看呢!

男友一向對看話劇沒興趣,這次也許見我找不到伴請纓陪我來。我不時留意他的表情,看得是否開心;幸好他也感到滿意,說沒有悶場,還主動要求跟男主角合照!

今天便是最後一場了,已宣佈不會再公演,慶幸我有來看。


22 comments:

  1. 我都係留意到佢o地對腳好幼,好靚,羨慕死。

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:23 AM

    係呀~係有一個冇咁幼 :p不過落台見倒真人都好瘦呢~~唔單只對腳幼!!!

    ReplyDelete
  3. Pui Kwan10:47 PM

    哈哈,琴晚睇完第三次,仍然笑得很辛苦。

    ReplyDelete
  4. Pui Kwan10:49 PM

    加多句,坐我隔兩個位的一對情侶已經看了四次,我都不算是太誇張了。

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:00 AM

    哇~~~其實你幾咁多場D野一唔一樣既呢?你第一次係幾時睇架?

    ReplyDelete
  6. Pui Kwan10:01 PM

    其實我都係2月時睇過第6次重演,跟著就是看這次,都無乜大分別。

    ReplyDelete
  7. Scorpio10:38 PM

    原來係咁~~ 之前係咪冇姑姐呢個角色?表姐係咪唔係依家做姑姐呢個演員呢? 你有冇睇到本特刊同T呀?

    ReplyDelete
  8. chi wah steve1:53 AM

    我睇左四次啦,唔知係唔係penny口中所講的一對情侶呢?? 不過"二十出頭"真係一個好好的回憶....... STEVE

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:10 PM

    steve你係咪有睇過二人餐呀?我都有d興趣呀~~唔知幾時有得訂飛呢?你認為吸引之處o係邊呢? 而二十出頭又有乜野吸引你睇咁多次呢?

    ReplyDelete
  10. chi wah steve1:04 AM

    我諗二人餐都係要等快樂無罪時先有得訂票,妳可以訂閱團長的BLOG( http://hk.myblog.yahoo.com/jw!8NZrYzaTHBv5T99iIxcGIw--/profile ),他會發佈新消息,二人餐的故事及演繹方法同二十出頭係好大分別,劇情頗窩心感動! ,不過我相信女性朋友一定會喜歡看,男女主角深情演繹(二十出頭導演GERMAN同29+1的KEAREN),攪笑的亞徐 ,另外兩個配角的演出都十分精彩 ,還有LIVEBAND的精彩演奏(ANIDACAT的歌聲及結他演奏真係好正) ,係值得推介的一套劇. 我覺得二十出頭正是我們七字頭的寫照,睇到劇中的亞徐就好似睇返自己過往的片段一樣 ,可能人大了,就想尋回一些回憶,還有劇中的麥精同亞WING都是我的朋友,所以一定要支持佢地啦!!我同老婆又十分喜歡亞徐,本來只訂了3/9的票,但因為佢地係最後一次演出,所以3/9睇完之後立即買了尾場的票,好彩有去睇,真係好感動呀!! STEVE

    ReplyDelete
  11. Scorpio2:34 PM

    我仲未決定睇唔睇《快樂無罪》好,大約講d咩既呢?係咪第一次公演?

    ReplyDelete
  12. chi wah steve10:07 PM

    快樂無罪我都未睇過呀,應該係第五次公演,不過5次內容都不同,同埋都會係好好笑的,應該妳BF會鐘意睇的!! STEVE

    ReplyDelete
  13. Scorpio11:29 PM

    實在太多戲想睇喇~又有人介紹我睇「你咪理,我愛你,死未!!」又係話好笑佢應該o岩睇,我怕佢嫌太多,揀邊齣好呢?

    ReplyDelete
  14. chi wah steve9:32 PM

    我都想睇「你咪理,我愛你,死未!!」,又想睇"廁客浮士德",又想睇"芳草校園",太多劇想睇啦 STEVE

    ReplyDelete
  15. Scorpio12:30 AM

    你知唔知《你咪理》片長幾長架?

    ReplyDelete
  16. Cherry12:30 PM

    二人餐好睇架!!!!!!!!!!上次我睇完之後真係投入晒,好sweet~~~我覺得都好適合情侶睇!!上次因為好爆,所以買唔到多一場...今次re-run一定會再睇...而且佈景都好靚架~~~一入到去就feel到係好舒服,好似入左一間台式cafe睇劇咁...歌就真係要睇過先會覺得好聽,到依家我都成日聽住d歌,諗返個劇...d歌真係好配合劇情架...多得魚旦明既詞!!!好到肉~~~

    ReplyDelete
  17. Scorpio2:56 PM

    呢齣興趣比《你咪理》大,我都好想同男友睇,唔知佢有冇興趣呢?佢暫時就對黎緊既《快樂無罪》比較有興趣~

    ReplyDelete
  18. chi wah steve4:29 PM

    我都唔知呀,我諗都係一個半至二個鐘掛...我暫時決定會買5/11或12/11的下午場!! STEVE

    ReplyDelete
  19. Scorpio6:07 PM

    steve你會買幾錢飛呀?我今日打去全部100蚊飛得返11號下晝一個位咋

    ReplyDelete
  20. Scorpio6:09 PM

    steve你會買幾錢飛呀?我今日打去全部100蚊飛得返11號下晝一個位咋 仲有呀車黎喇話全長3小時架

    ReplyDelete
  21. chi wah steve4:02 AM

    100飛我驚會離個台好遠,睇DRAMA都係坐前D好,嘩,原來睇成三個鐘架,之前都係唔好飲咁多啦... STEVE

    ReplyDelete
  22. Scorpio9:35 AM

    個場唔係好大,我睇29+1都係坐尾2行都ok

    ReplyDelete