ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, September 08, 2006

西柚餐減肥法 ~Day12


早餐:西柚半個、烚糖心蛋2隻

(依然係咁美味~早2日熟左少少,今日呢2隻好靚仔呢~我仲影左相)、煙肉2片(黎到最後一日先第一次烚,都唔錯喎,冇咁乾!第一日整冇走肥煎好好味,好似脆豬肉乾咁,不過之後走左肥煎就好乾喇,又怕火農唔敢煎太耐結果唔乾不特止仲硬硬地…今日冇時間同d蛋一齊烚,估唔到濕濕地又唔錯喎!)

小食:脫脂奶

午餐:西柚半個、青瓜蕃茄沙律、牛根丸約8粒

小食:克寧奶(放工勁肚餓,班舊生仲要拎埋d西餅返黎…勁想食!

忍口喇喇臨走人,返屋企沖奶奶飲!不過點解咁多粉粒既…好幾次係咁…)

運動:抹地

晚餐:西柚半個、蕃茄一個、

(最後一日喇!!)

今天肚瀉…

呢個餐真係唔適宜長食…好唔健康,下星期一定要補充返多d麥先!

聽日去食我夢寐以求既「澳洲牛奶公司」喇!!希望唔好令我失望啦~~炒蛋多士我黎喇~~~


6 comments:

  1. Jessica9:53 AM

    終於到左呢日啦, 連我都緊張埋一份呀, 見你個餐都食左好似好多野咁. 唔知減得多唔多呢! 我諗我都要試下先得!!

    ReplyDelete
  2. My Coffee Corner2:49 PM

    係呢...成績dim呀?

    ReplyDelete
  3. 點o者點o者, 快D報告比我地知啦

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:28 PM

    到依家仲未上磅,感覺唔倒自己瘦左,keep住咁囉。期望不大,實際結果要真正上磅先知。
    今晚先正式結束,聽朝先上磅,有dd緊張,不過期望不大,最驚係重左…

    ReplyDelete
  5. 係wor, 你終於減完肥! 成績點呀? 恭喜你呀!

    ReplyDelete
  6. Scorpio10:10 AM

    一陣出新post公報

    ReplyDelete