ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 16, 2006

大鄉里上網訂pizza

今日落大雨又OT,冇買送煮飯,嗌左pizza hut~發現原來依家有得網上訂pizza~大鄉里覺得好好玩~

2個人嗌左一個意式風情普通芝脆批(一般pizza口味,印象唔深,好飽食剩半個)、香蒜肉絲意粉一客(好細兜,$38仲細過平時$28包野飲既set lunch, 冇平時o係大埔買開既咁鹹但冇乜蒜味,聞落好似叔叔地…不過我都照食)、蒜茸包(食剩2件)、葡汁時蔬最好味~又唔飽滯~有甜豆甘筍仔粟米芯同好好味既蘑菇~又好耐冇食過葡汁~清晒~~仲嗌多個芝士奶油批,細細個$3x,冇餡,個面有d芝士,似一個比較貴既冇餡包,發來先發現有煉奶跟,點黎食好好味~想食好耐,不過次次都驚食唔晒,今次可以留返聽日先嗌咁多~總算還我心願~~~估唔到嗌滿$130仲有一客4隻既瑞士雞全翼送!

承惠$219


6 comments:

  1. 咁多,兩個人真係食唔哂!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:35 AM

    係呀~剩左半個pizza、2件蒜茸包、2-3件奶油批聽日晏晝食完先返工~聽日係學校開放日放6點呀.../0\

    ReplyDelete
  3. 我有日order o左個輕食套餐,$69有香焗小食拼盤、蒜蓉包一條和兩碗湯。 之後係屋企整多一人一碗QQ粉絲,咁已經好飽。 我反而想試威尼斯甜奶油批,但怕太甜。

    ReplyDelete
  4. 蠍蠍~你都好盡喎~ 兩個人叫左咁多野!

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:24 AM

    哇卡卡卡~~預左食唔晒第二日做lunch嘛~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:26 AM

    唔會太甜, 個批基本上係芝士包一個點煉奶, 你去買個芝士包返黎自己一樣~~ 我又唔係好鍾意食小食拼盤, 主要唔想要o個2個湯, 同埋食pizza hut都係為左食pizza同男友至愛既香蒜肉絲意粉~~

    ReplyDelete