ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 13, 2006

「我男朋友話呢…」

發覺自己經常用呢句說話開頭,其實係好自覺,每次都覺得怪…講得多又怕人覺得煩…不過又真係男朋友話家嘛…用「佢」黎代替d人又會問邊個「佢」…唔識得佢既人我又冇理由嗌名,況且我地平時都唔嗌名既,都唔知用邊個稱呼黎講好,結果又係用返「我男朋友」黎形容…

o岩o岩一齊o個陣已經有人同我講話我成日話「xx話…」,到上次返鄉下表弟又話我成日話「我男朋友話…」,其實我自己都知,我話因為接觸得最多嘛,除左返工同上網,圍繞住我既就係佢,一星期有四日一齊,每日都講電話,好多野都係從佢而來…咁講都係難免…

其實對住佢我都會話「xx話」「yy話」「zz話」,呢dxxyyzz就會換成我既同事、網友、舊同學,又或者係「阿媽話」。

 


6 comments:

  1. 哈哈!你估佢會唔會同你一樣! 起朋友面前成日講"我女朋友話呢...." 我覺得有拍拖既人係會有多一點既情趣既!

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:26 PM

    我唸唔會呱,我都唔識得有男仔會咁講… 例如呢?

    ReplyDelete
  3. Catherine11:53 AM

    偶爾路過,好想回應 我成日都會講"我老公話呢....",但我老公每次引用我說話時就當正自己係"原創者"lor

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:02 PM

    我有時都會好似你老公咁架, 一來可能都變成我既想法, 二來又唔想下下都「我男朋友話」

    ReplyDelete
  5. 巧兒4:31 AM

    點解呢個世界咁神奇! 因為... 我同你: 蠍, 都係一樣, 好鍾意成日講 "乜乜話", "阿邊個講", 嘩! 睇你個BLOG, 點解大家咁似o既?

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:24 AM

    BIBI哈哈~~因為一個人講既野其實有好多都係聽返黎家嘛

    ReplyDelete