ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 14, 2006

「有心人」 ~ 張國榮

不是fans,然而他走那天,聽著這首歌,卻哭得很悽涼…
多動人的旋律,原來是他作的嗎?
有心人 - 張國榮

曲︰張國榮


詞︰林夕



寂寞也揮發著餘香 原來情動正是這樣


曾忘掉這種遐想 這麼超乎我想像



*但願我可以沒成長 完全憑直覺覓對象


模楜地迷戀你一場 就當風雨下潮漲



#如果真的太好 如錯看了都好


不想證實有沒有過傾慕


是無力 或有心 像謎 像戲


誰又會 似我演得更好



+從眉梢中感覺到 從眼角看不到


彷彿已是最直接的裸露


是無力 但有心 暗來 明往


誰說 這算是 情愫



重唱 *,#,+,+
在線試聽:http://www.91cctv.com/m/1416.htm

7 comments:

  1. "但願我可以沒成長 完全憑直覺覓對象"<--最愛呢句

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:07 PM

    其實我冇研究過d歌詞,係旋律打動我

    ReplyDelete
  3. 巧兒3:53 AM

    我未鍾意台灣歌星前, 由F3開始一直都係鍾意張國榮, 佢出過o既寫真月曆我到宜家仲keep住 (十幾年喇!), 佢係我唯一o既永遠偶像, 我屋企有佢啲黑膠全部當寶, 由甜甜廿四味 (哈哈! 可能你仲未出世!) 已經開始鍾意佢, 其他偶像我都係鍾意最多幾年度, 但係我到老對佢o既心都係唔會變! 佢o既俊朗, 無人能及, 佢首"我願意", "儂本多情", 每次聽完簡直冧死!

    ReplyDelete
  4. Scorpio2:26 PM

    BIBI, 我就冇話特別迷偶像, 咁佢死o個時你咪好傷心囉

    ReplyDelete
  5. 巧兒10:22 PM

    喊架!

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:22 AM

    BIBI, 奇就奇在我都喊...

    ReplyDelete
  7. 巧兒2:16 AM

    因為佢真係深入好多香港人o既心, 曾經佢啲歌真係令好多女仔如痴如醉!

    ReplyDelete