ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 07, 2006

西柚餐減肥法 ~Day11

早餐:照舊烚糖心蛋2隻、西柚半個、煙肉2片(今次用燒架燒,火農左...)

午餐:四式蝦醬雞翼7-8隻、西柚半個、蝦沙律(紅蘿蔔、青瓜、蕃茄、生菜、蝦,唔記得加醬…紅蘿蔔味太勁…==)

運動:放狗急步行公園1小時

晚餐:自己o係屋企打邊爐--肥牛(真係好肥,已經揀d冇咁肥又唔揀雪花,煲湯都仲係相當油)唐生菜、茼萵各1棵、蟹籽包心丸丸2粒(一路烚一路睇成份…大大隻字寫住「澱粉」!!烚左冇計,未烚既收返埋…)、廚師腸1條、芝士腸7條、西柚半個

 


6 comments:

  1. yee ling11:07 PM

    自己一個人都打邊爐....-o- 下次你想搵人打可以叫埋我,我隨傳隨到,最多帶埋隻狗黎食,haha~:p 除o左網上日記 www.xanga.com/elaine0515 ,我仲有個人網頁 cutie2ling.always.as ,其他同事得閒可以睇o下ga~^^

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:42 PM

    係呀~興之所至嘛XD去到見倒肥牛幾靚先唸起打邊爐都唔錯,不過我又冇買到靚Do個隻雪花肥牛, 買左隻平d冇咁雪花(肥)既 好喎~~係咪先~~ 聽講你打波O個日都嗌佢地上你度打 等我睇下先, 我都有個網架, 你有冇去過呀?個BLOG有LINK : http://ourrice.com/~Scorpio3210 , 入面分左4part你得閒可以慢慢睇

    ReplyDelete
  3. Jessica9:28 AM

    一個人打邊爐...幾好呀~ 自得其樂. 多謝你既留言呀~ 你快d上磅話我知減左幾多呀~ 我上網見到有網友用15日減左13磅呀~

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:41 PM

    佢減得咁快有幾個可能,一係本身好重、一係減左好多水、再加埋做好多運動,不過前2個先係主因,再唔係就真係呢個餐既威力喇! 我都有d緊張,不過期望不大,最怕係仲重左…

    ReplyDelete
  5. yee ling6:16 PM

    係啊~~我屋企好free ga,可以隨時上黎~^^ 但地方好細,同埋怕其他同事驚我隻狗 不過如果真係想黎打邊爐,我無任歡迎,最多捆住佢啦~

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:32 PM

    你o個度交通又方便,黎我度佢地走要轉車, 當然我都係無任歡迎, 不過講咁耐都冇黎過

    ReplyDelete