ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 30, 2006

新鮮即製美味蛋卷>0<


頭先行新達見倒有野食賣, 行埋去見倒好耐冇見既龍鬚糖, 買唔買好

行過左, 睇下衫先, 點知成日聞倒蛋香, 來自隔離既蛋卷鳳凰卷同肉鬆蛋卷!!!實在好香!!!蛋卷係我其中一種至愛, 8月一放監已經在風掃落葉式掃左一盒!!!今次佢仲o係我面前整!!!雖然龍鬚糖好少見, 食起黎都好開心, 不過相比蛋卷既蛋味, 佢既糖味就被比下去喇...

結果行左幾圈之後我最終都抵受唔住誘惑買左一盒雙拼!!其實我唔係咁鍾意食鳳凰卷, 不過有2款口味好似試多d野抵d:p

即刻開黎試食!!不得了!!!蛋卷唔油膩又美味>0< 大鑊!!頓時想即刻返轉頭買多盒!!!>0<

好~試埋鳳凰卷先~個蛋皮其實係一樣既~不過呢個有餡, 好似糖蔥薄餅咁, 一咬落去跌到一盒都係... 我都係覺得蛋卷好食d, 不過小食多滋味!!決定忍口唔買>口
最多聽日都係忍唔住先黎買!!

1 comment:

  1. Yee Men2:51 AM

    喺邊到買?
    [版主回覆08/21/2009 11:34:00]佢周圍擺架

    ReplyDelete