ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, September 10, 2006

糖心蛋蛋


西柚餐減肥法最大得著可能就係可以食呢隻美味糖心蛋蛋~煮左成個禮拜(其餘日子食炒蛋蒸蛋煎蛋),發覺水滾後大約煮多4分半鐘就最perfect~呢隻係last day既蛋蛋~極之美味~~~見佢又幾靚仔於是影低放上黎同大家分享下~

材料:蛋一隻

做法:生水與蛋同放小鍋加熱,水沸起計約4分30秒後關火,撈起雞蛋以冷水沖洗,剝殼即成美味糖心蛋蛋。


4 comments:

  1. 巧兒3:00 AM

    試吓先! 你影相真係影得好好好靚呀! 好有水準呀! 你用邊隻相機呀, 我用緊Canon S750呀, 想換呀! 有無好介紹呀!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:55 AM

    bibi, s750即係邊度?我上網search倒既係printer黎既?@@ 我用緊部a430, 千幾蚊咋, 我第一次用canon機, 最鍾意佢對焦快同有supermacro, 呢張就係用呢個function影架喇~

    ReplyDelete
  3. 巧兒3:17 AM

    S750, Canon相機, 我諗係我影相技術太差喇, 唔關部機事, 我買之前上dc fever睇過啲comment, 同埋啲同事個個話好先買架, supermacro, 點用架?

    ReplyDelete
  4. Scorpio3:03 PM

    bibi, supermacro即係超微距, 可以影倒好近好近既野, 幾得意架~

    ReplyDelete