ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, September 10, 2006

遲大到喇!!!XDDDDDDDD

今朝8點扎醒!!

大穫!!!

佢仲問我返幾點, 我話7:45!!!佢話遲大到喇!!

跟住我牙又冇刷面又冇洗咁, 拿起最面頭O個2件衫同裙走去門口著住對最近門口既鞋就出門口, (白衫紫裙白鞋~估唔到又幾襯喎XD)

急步走向學校方向,行左唔夠一個字(兩個半字到目的地)醒起--我未看鋪喎…

E???

喇喇臨拎部電話出黎睇下行事暦…

星期日………

XDDDDDDDDDDD

即時鬆一口氣,一個人一路傻笑一路行返屋企

XDDDDDDDD

肥豬唔知會唔會好奇怪我做咩星期日晨咁早沖出門口仲唔餵佢呢

XDDDDDDDDDDD

 

我唔係第一次星期日扎醒唸住返工遲到架喇!!!

點知今次連佢都咁大矇

真係一個好特別既經歷!

返屋企途中連忙感謝主

真係好彩

尋晚睇完話劇個電話未開返…鬧鐘唔響…(本來星期日都係唔響既)如果係平日就大穫喇!起碼遲半個鐘呀!!!

No comments:

Post a Comment