ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 09, 2006

FW自鄒凱光的網誌XDDDDDDDD

笑死我




五個月唔夠,二十萬人次瀏覽,平均每日千三人瀏覽,我當有人無聊一日上三次,平均每日都仲有五百人次,真係發夢都估唔到!真係「多謝晒!」
做得未夠好我會繼續努力,好的希望可以更好!我講緊係我所有工作同埋呢度!你對我咁好,我就破例有求必應!希望你地可以 一笑 等我 以謝天下!


你覺得隻貓戴西瓜帽戴得好樣衰?睇埋我先啦!


唔知你覺得君如戴得好睇過我幾多,我就唔多覺佢似QUEEN,似兩個係科幻片裡面將會被人洗腦的人物!


No comments:

Post a Comment