ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, September 25, 2006

撞期

等左好耐終於就黎收倒2個小學同學既請帖

點知居然撞期!!!

真係咁好日!!!?

佢地分別都係請2男2女小學同學

我唸我同另一個女仔會去個女同學O個邊

2個男仔會去男同學O個邊啦

其中一個男同學會做個伴郎,點都係去O個邊架喇

我同個女仔就會做姊妹, 所以會去女仔O個邊

其實我2個都好期待好想去架...點解會咁架.....><

6 comments:

  1. chi wah steve1:12 AM

    撞到咁正,真係難攪......... STEVE

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:16 AM

    我想去男仔O個邊影張相同交低人情, 不過BF話唔好, 咁樣反而會得失人喎...

    ReplyDelete
  3. Libby7:25 PM

    係啊 , 咁樣唔係咁好 , 做返唔到既人情就算了吧.... 魚與熊掌丫真係 -_-

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:35 PM

    E?你係第一個贊同既人喎~我返學校問過幾個同事都話影完相就過第二邊冇問題, 佢地大家又識得既, 都知邊個同邊個熟D, 我地應該會2個女仔去女同學O個邊, 2個男仔留O係男同學O個邊。 我唸住同其他同學商量下睇大圍, 2個場都好近, 如果做姊妹O個邊得閒都可以過另一個場打聲招呼, 最好個男仔會O係香港註冊啦, 咁就可以去觀禮, 唔知佢會唔會O係大陸搞…個女仔就去到擺酒O個間酒店先註埋冊。

    ReplyDelete
  5. My Coffee Corner11:47 PM

    又會咁Q0既... !! 不過呢排真係又幾多人結婚ga!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:51 PM

    好日呱…又會成年咁多日都撞到咁應既...=.=

    ReplyDelete