ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, September 22, 2006

《你咪理,我愛你,死未!》


上次小學同學聚會,同個同學講起睇話劇,咁o岩佢又有一個話劇伴係梁祖堯粉絲,佢之前睇過一次,尋日特登msn 介紹我睇!再睇多個影評,都幾吸引!(
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!FxSnOkuYGRpkTY_AxZEEUb2K/article?mid=1020

有冇人知全長幾多分鐘呢?


6 comments:

  1. Cherry12:23 PM

    你咪理係一定一定一定要睇!!!!!上次我都睇左三次,尾場真係超爆HIGH,仲好感動,因為除左台上既人落力之外,台下既我地都好HIGH,比既反應令到佢地做得更好!!劇場好睇既地方就係互動喇~~好正!! 全長大約三個鐘,但係都幾緊湊,所以唔覺唔覺就完架喇...對我黎講暫時呢套係最好睇既劇!!不過...千祈唔好期望太高,只係我個人覺得好好睇~

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:48 PM

    你講得好吸引咁喎!!但係最尾又加多句「千祈唔好期望太高…」咁點好呀... 頭先打去唸住訂100蚊點知冇晒...bf又唔係咁大興趣咁, 仲考慮緊買唔買180... 3個鐘咁中途咩時間會有break?

    ReplyDelete
  3. 我已經TAG了你,快去以下網址啦:
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!doJLXB6eHwT8ZI.umg5DxuAo0NVl/article?mid=528&prev=-1&next=525

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:08 PM

    唔好意思呀我唔玩呢d野咋…

    ReplyDelete
  5. Cherry6:56 PM

    haha...唔好意思,攪到你唔知點算好tim!!好睇架真係...我都睇左三次,不過今次re-run未買飛,竟然已經冇晒100,好快呀!!!上次係場場爆架!!你bf興趣唔大可能係因為唔知入面講咩,因為呢套劇係改編至百老匯,但入面既野都好香港feel架,好好笑架!!! 中間有break既,放心...講少少比你知,上半場都係講男女之間既關係,下半就有d次序,由結婚,有個家,生bb,中年,老年...尾都幾感人架!!佢地個個都做得好好,包你會喜出望外架!!上次睇完之後有個座談會,茹生仲話叫佢地試下長run呢套劇,好似百老匯咁...值得睇!!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:58 AM

    咁…買唔買180蚊飛好呢?BF話佢上次係因為有共鳴先覺得好睇, 佢好怕D好話劇形式例如有個人企O係一邊講讀白咁喎… 其實100蚊會唔會只係得2行所以咁快冇晒?

    ReplyDelete