ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, September 04, 2006

西柚餐減肥法 ~ Day8

早餐:加拿大煙肉2片、烚糖心蛋2隻(都係咁整最好味)、西柚半個

午餐:魚腸焗蛋、金銀蛋莧菜、西檸軟雞、炸墨魚丸、蠔餅(@和暢之風)
(幾鍾意黎呢度食,好掛住個魚腸焗蛋所以出左黎食,冇食到預備左既雞絲沙律聽日食不過d西檸雞唔入味,個汁係好味不過d雞冇味、蠔餅都係冇味,唔夠出面或者阿媽煮好食!

運動:放狗2圈(今次行快左,唔夠一個鐘添!)

晚餐:雜菜湯、西柚半個


18 comments:

  1. Hi 蠍﹐岩岩睇過你的相簿﹐覺得你真係唔太肥﹗你唔好再落太多磅喇﹗如果你想 D 肉實 D ﹐其實你可以食多 D 含蛋白質的食物﹐可以幫助段練肌肉架﹐咁就唔會咁鬆架喇﹗你日日食西柚﹐有冇試過胃痛架﹖

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:03 PM

    HI~你黎左喇~得1閒多d黎坐呀 咁我食依家呢個餐咪o岩晒~勁高蛋白質, 之前減肥期間真係食得最少係蛋白質呢, 依家發覺蛋白質既飽肚優點真係唔錯:p 食西柚唔會胃痛架, 其實食酸野係唔會圃痛, 除非本身個胃有事

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:05 PM

    你居然用「唔太肥」黎形容我XDDDDDDDDD睇黎我都要加把勁先得喇XDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  4. 嘻嘻﹗ SORRY ﹗我意思係唔肥呀﹗你唔洗減喇﹗  

    ReplyDelete
  5. Scorpio7:06 PM

    我都係想你講呢句

    ReplyDelete
  6. 我都鍾意去和暢食o野,有個羊架燴烏東好好味!

    ReplyDelete
  7. 咁你望到啦﹗開心番晒啦﹗  

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:33 PM

    哇哈哈哈哈~我都冇唔開心~

    ReplyDelete
  9. Scorpio11:33 PM

    咁得意? 羶唔羶架?我唔係好食羊個喎, 不過好味都可以一試既^^

    ReplyDelete
  10. 羊其實唔肥又唔羶,所以好難講o架! 我就唔怕羶,所以覺得ok。

    ReplyDelete
  11. 巧兒2:10 AM

    我係勁勁勁鍾意食羊o既人, 但係自己唔識整得好味, 只有出街食!

    ReplyDelete
  12. Scorpio12:11 AM

    bibi, 大埔街市有檔賣bbq野既鋪頭有羊扒賣, 幾好味喎~o個間野d野食都醃得幾好味, 本身有香草賣, 野食又隻隻唔同味得黎都幾好味

    ReplyDelete
  13. 巧兒3:50 AM

    但係大埔我唔方便喇, 講起BBQ, 我屋企每次BBQ叫開間公司係免費送貨, 啲野食超好味 (啲fd個個都係咁講), 最抵死就係可以唔駛即時俾錢, 事後入數, 連炭, 蜜糖, 燒烤叉, 丸類, 牛油金菇都包好晒, 下次有興趣先問我啦!

    ReplyDelete
  14. Scorpio3:16 PM

    bibi, 有冇咩資料或者網頁睇睇?

    ReplyDelete
  15. 巧兒9:47 PM

    無網頁, 你可以打電話去叫佢fax俾你睇, 2690-2666, 日日鮮!

    ReplyDelete
  16. Scorpio1:16 AM

    bibi, 要幾多錢先送?

    ReplyDelete
  17. 巧兒2:09 AM

    蠍: $150, 不過沙田以外唔知收幾錢運輸費呢, 你要問吓先喇, 不過佢地好多人訂架, 你如果係訂, 我介紹你訂邊啲必食o既!

    ReplyDelete
  18. Scorpio9:59 AM

    bibi, 好呀唔該晒, 我到時再問你丫~

    ReplyDelete