ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, September 22, 2006

轉載 : 喜歡與愛的分別

這是我看過最令我滿意的解說。

「今天去彌撒的時候,神父在講道的時候解釋了鍾意和愛的分別。神父說最大的分別在於以誰為中心,以自己為中心的是為鍾意,以對方為中心的是為愛。就如你只會鍾意咖啡、鍾意雪糕,因為這些東西令你快樂,滿足你的慾望。但若你愛一樣東西,你會忘記自己,以對方為中心,一切都為對方著想,令對方幸福快樂。
請想清楚你對你的伴侶的是愛還是鍾意,若你是因為對方令你快樂而把對方留在身邊,沒有想到對方是否快樂,這只是鍾意。若你為了對方願意犧牲自己,為令對方快樂,這才是愛。如果幸運遇上一個同時相愛的人,真的可以完全忘掉自己,因為對方會愛你如己,當然你也必需愛他如己。但真的幸運地遇上這麼一個人的,少之又少,比中六合彩的機會還少。當你遇上這人的時候一定要好好珍惜,還沒遇到的要努力喔。常存盼望,心存感激,定必找到你的真命天子。」


9 comments:

  1. 講得好好呀! 我好認同!

    ReplyDelete
  2. Libby1:31 AM

    哎呀... 我都係會咁架喎.... 好似佢唔鍾意我煮魚 , 因為佢話無人整魚會整得好似佢媽咁好吃 , 所以叫我唔好整 , 我就真係煮咁多次野都無煮新鮮魚佢吃... 就算我好鍾意食蒸魚... 買衫又係 , 雖然都會買比自己 , 但每次買完之後又會唸起佢 , 於是對腳無端端會走去 d 有佢 size 既鋪頭買衫比佢 ... 我未吃飯 , 會打比佢問吃左飯未 , 佢未吃 , 我就點都等埋佢先至吃... 介意鍾意與愛之間.. ~

    ReplyDelete
  3. Scorpio9:40 AM

    煮得冇佢阿媽咁好食而唔煮唔係出於愛喎…係怕比較…我男友就會叫我跟佢老豆學蒸蛋, 因為佢老豆整得好好食 我都會等埋佢先吃既, 如果我唔係食緊減肥餐呢d佢唔o岩食既野, 餓咪食d零食頂下肚囉, 唔係佢黎到自己一條友食好戇居家嘛, 其實都好正常呀

    ReplyDelete
  4. 其實我大可以唔理佢話佢唔鍾意我整魚 , 但我唔想同佢兩個人吃飯得我自己一個吃咁... 所以永世 0係佢面前都唔煮魚.... 我蒸魚都會較時間製 , 一夠 8分鐘就關火 , 都唔會老丫 , 但佢媽係直頭會跟據條魚大細多少肉來決定蒸少半分鐘定蒸多 d 時間 @@ 唉 , 我想學都學唔來 , 因為佢媽住西灣河 , 佢住天水圍..........

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:26 PM

    蒸魚緊係要睇大細啦…2簡單係買魚O個陣問魚佬蒸幾耐 已經得2個人吃咁緊係最好煮D2個人都O岩吃架啦, 不過就算我男友唔鍾意吃菜我都會照煮, 一來有益二來我想吃。通常會煮D佢鍾意既又煮D我鍾意既咁囉

    ReplyDelete
  6. hok chun9:57 PM

    講得好啱,真係好難遇到........唉!

    ReplyDelete
  7. 巧兒3:31 AM

    我老公仔就真係愛我如己, 但係我自己呢, 又未做到, 有時仲覺得自己幾自私, 淨係識顧自己感受, 睇黎要好好吸收呢篇文章先!

    ReplyDelete
  8. Scorpio2:27 PM

    KO CHUN, 坊間有好多關於愛既文章, 我唯獨轉載呢篇, 真係寫得好好呢

    ReplyDelete
  9. Scorpio2:28 PM

    bibi, 我就認為呢篇文章係愛黎教你如何區分, 咁即係你對佢係鍾意多過愛囉, 如果你係愛佢, 自自然然就會以佢為先

    ReplyDelete