ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, September 22, 2006

減肥日誌 ~ 20060921

今日冇磅到重,不過度過瘦返喇~~腰腩臀都去返之前咁,總算鬆一口氣~~尋晚挫住肚餓訓都抵~

早餐:嘉頓麥方包烘底2片(為免自己食厭麥皮,轉下款)

小食:橙、梳打餅(今日成日見餓,又有同事請食西餅,不過我都抵受得住誘惑,主要係冇咩我想食既野,唯一一件唔多cream既係朱古力蛋糕,先幸保不失,但太餓結果都食左包餅)

午餐:橙2個、乳酪一杯

小食:麥皮(唔知係d橙細左,定係去到星期四冇咩貨既關係,成日見餓…)

約6時:雪梨蘋果雪耳瘦肉湯連湯渣一碗

晚餐:打邊爐(大量西洋菜、一棵唐生菜2個人分、芝士波2粒、八爪魚丸1-2粒、獅子狗1粒、肥牛4片(太好味抵受唔住,揀左d冇咁肥既黎食,每食一片都忍唔住大讚「真係好好味呀~^0^」)、至愛珊瑚蚌(第一次買!!好鬼貴==)素龍蝦片、七彩素螺肉(想食爽口野)、鯖魚片、蟹柳3條。其實唔係食得好飽,唔頂囉,肥牛芝士波同八爪魚丸呢d同其他野分開灼、d湯唔油,其餘都冇咩肥野,我唸呢餐都可接受。醬汁用上次o係吉之島十蚊店買既火鍋汁,有d似冷麵汁或者天婦羅汁,冇沙茶醬咁油膩,甜甜地幾好味~

飯後:飲左3啖雞蛋奶,好味呀~


2 comments:

  1. Jessica1:57 PM

    雞蛋奶??? 係咩黎架, 牛奶+雞蛋?? 好似好新奇咁wo~~你既午餐食咁少既, 如果係我既話一定頂唔順呀!! 肥牛芝士波 --> 好似好好味咁~我都想食呀!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:54 PM

    肥牛芝士波係2樣野黎架XD 雞蛋奶係煉奶開水加生雞蛋,呢個係男友既做法;我鄉下就會煲熱鮮奶加糖加蛋,好好飲架~~不過肥野黎~ 午餐都飽肚架,我覺得橙係意外地比蘋果同蕉更頂得餓既水果~

    ReplyDelete