ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 20, 2006

減肥日誌 ~ 20060920

早餐:麥皮

小食:橙

午餐:雪梨蘋果雪耳瘦肉湯連湯渣一碗

小食:橙

運動:Yoga1.5小時

晚餐:雜菜湯、炒薄殼少許

今日上yoga有點自虐的感覺…= =好痛好痛…好在冇報到下一期…完全唸唔明點解要受呢d苦…T^T

唔知點解今日得6個人上堂,我以為上星期橫風橫雨先得5個je~(13個冇返包括我),估唔到今日都有12個缺席,何解?唔通缺開就缺?


4 comments:

  1. 你個餐....你去得咁盡呀!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:04 AM

    清下腸胃je, 腰腩臀即時復原~哇哈哈哈~~ 不過今日成日見餓, 其實尋晚臨訓都餓架喇 今日麥皮改為嘉頓麥方包, 早左少少食, 十點就餓, 食左個橙都唔掂, 要食多包餅, 食完晏2個鐘又要食麥皮.... 我唸星期初會易實行d, 星期六日食得豐富有貨, 到星期三四就冇咩貨唔係好頂得住

    ReplyDelete
  3. 我都係...而家食番正常餐都唔係好掂 下個week要食番減肥餐至得!

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:22 PM

    跟餐單食我唸都唔係幾o岩我, 都係照返自己自訂既好

    ReplyDelete