ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 20, 2006

減肥日誌 ~ 20060920

早餐:麥皮

小食:西餅一件

午餐:乳酪+橙2個

晚餐:炒「薄殼」、沙茶蘿蔔炒肉絲、蒜茸粉絲蒸扇貝、雪梨蘋果瘦肉湯

今天依然沒勁,什麼也提不起勁,心情不好…

有人請吃西餅,想吃,便吃了一件三色蛋糕。

今晚很想做飯,花了兩小時,完成後,感覺舒暢多了。

原來,做飯也可怡情。

預備了未來兩天午餐,是今晚的湯和湯渣。聽晚喝雜菜湯。

戰勝了紅豆麻糬的誘惑!

 

心態改變了,不再硬性規定自己吃什麼不吃什麼,我什麼都可以吃,只是其實並不想吃。過去個半月也吃太多太膩了,清清腸胃吧!


10 comments:

  1. 我買佐你介紹的瘦身牛仔褲 , 好得呀 !

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:29 PM

    係哩係哩~~  你買長褲定四個角?幾吋腰? 不過呢條褲有個唔知係優點定缺點,就係食飽都唔頂肚…

    ReplyDelete

  3. 買佐 2 條 , 都係長褲! 西褲款 25 吋腰呀 ! 牛仔褲 26 吋腰 ( 鍾意鬆 D)!

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:43 PM

    E?西褲款都係瘦身架? 哇我都係25喎~~依家幾多磅?

    ReplyDelete
  5. 係呀 , 西褲款都係瘦身 ga! 仲好睇 D tim ! 依家 M 到 121lb!

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:01 PM

    你目標係幾多? 佢西褲款係咪貼身而薄?我冇試過呢間, 不過硬係覺得對脾太粗, 仲更加自暴其短… 牛條褲唔係都係貼身既咩佢個款?著鬆D?早知試埋條24…O個日唔見有, 不過試條25就好FIT心唸24應該都唔得架喇, 結果冇試到, 一直心思思… 依家個個星期都會著住佢, 當KEEP住唔好俾自己肥, 不過都係肥左…= = 今日上磅輕返少少, 不過度尺寸又好似粗左…= =

    ReplyDelete
  7. 我想落到 110 磅呀﹗今日 M 完﹐已經落番去 118-119 喇﹗我仲有個幾月俾自己減﹗ 係貼身架﹐不過唔想褲頭太緊﹐驚食完野會定住嘛﹗但聽你咁講﹐原來唔會﹐早知買 25 啦﹗係呀﹐西褲款貼身同薄 D 架﹐覺得著得舒服 D 。有直條架窩﹐睇落對腳修長 D 架﹗連我男友都話睇落對腳瘦 D ﹗ D 褲真係有警惕性架﹐之前我有 D 24-25 褲頭的褲﹐一著唔落就知肥佐。不過有排鍾意著“賴屎” 褲﹐唔知唔知咁﹐就俾自己肥佐好多 … 當知道都太遲喇﹗

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:40 AM

    我都試過買條好鬆既褲,31吋,估唔到居然31吋都著得緊!!!@口@ 依家收都收唔切...裙都仲話可以著低腰,褲嘛…

    ReplyDelete
  9. 我肥果時多數鍾意著褲 , 唔會著裙 ga wor !

    ReplyDelete
  10. Scorpio2:51 PM

    我其實都好耐冇真正肥過…都好幾年冇俾人話過肥,開始時d人都話唔駛減,不過依家又話好當時好大分別…咁即係其實當時都應該減啦…= ="同埋就算係依家都係俾人話著褲瘦d,我小腿都幾粗,大腿粗都未必睇倒嘛… 尋日度瘦返, 不過尋晚打完邊爐今日上磅重左, 我唸係未去廁所既關係居多, 尋晚食d野都唔算肥。

    ReplyDelete