ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, September 19, 2006

今日失驚無神有同事問我減左幾多磅

我話十幾磅啦

佢問我幾耐倒減左十幾磅

我話2個月倒就已經減倒(都未講完…)

佢話2個月減十幾磅好犀利喎

跟住我繼續話不過O個時唔係好見瘦

又未講完佢就話:你好見瘦呀!!好覺喎!!!

一路都係得幾個人話我瘦左,而且我自己都唔係真係覺得瘦左好多,估唔到佢會咁講!

本身同佢唔係好多接受,估唔到佢都留意倒!喜出望外!

我話依家重返6磅喇!尋日開始減返。

佢話依家o岩架喇,你係咪骨架大呀?

我話我應該係中骨(14cm手腕)

佢話見倒我d骨都好犀利, 仲問我係咪外省人...話可能我高....

3 comments:

  1. chi wah steve2:07 AM

    2個月減十幾磅真係好利害呀,點減架?? 我都想減呀 StEvE

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:47 AM

    今日睇返紀錄原來一個月已經減左11磅,頭十磅都好易減,都係簡單既清淡飲食同適量運動咁咋~ 你又要減?你好肥咩?

    ReplyDelete
  3. chi wah steve2:33 AM

    男人的死穴,肥晒係個肚到...... STEVE

    ReplyDelete