ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, July 20, 2007

31號大食會整咩好?

黎緊31號係幾位同事既LAST DAY, O個日大家都唔會請假, 有位舊同事仲特登請假返黎參加我地既大食會~順便同RACHEL慶祝埋~

當日大家都會整D野食返黎~ RACHEL ORDER左個蘋果批( 其實我未整過 ) 不過有食譜~但唸唸下又熱食喎~我地依家冇焗爐, 連微波爐都有DMUN… ( 又唔知叮返熱好冇食) 佢話總之批底就得, 大家話整咩批好呢? 佢地多數都唔食士多啤梨…

其他人會整雞翼,咖哩薯仔,冷麵,壽司,三文治,你地話我整咩好呢?

舊年聖誕整左火農火農地既NY cheese cake+串燒, 不過當日最受歡迎既係瑞士雞翼~除左個批之外, 仲整d咩好呢? 究竟我識整d咩?@@ 唔敢試咁多新野XD 咁多人食一陣衰左好樣衰XDDDD

大家有冇好提議?


22 comments:

  1. ka yui3:09 PM

    雞翼~~波羅腸仔~~三文治~~沙津~~炒飯~~姐哩~~.......~~ 早餐:麥皮+二塊方包 午餐:肉餅菜飯-[少肥]

    ReplyDelete
  2. 我最鍾意食忌廉磨菇芝士批 =v= 大熱天時, 整D桂花糕做甜品丫!!!

    ReplyDelete
  3. shuk shan4:42 PM

    我到而家都未唸到呀,我有唸過買''現成''既野,但係買''現成''野又好似好冇心思. 今次真係考起我

    ReplyDelete
  4. SHIRIN4:43 PM

    既然天氣咁熱,就整特別的飲料或甜品吧!

    ReplyDelete
  5. Scorpio4:47 PM

    銳, 炒飯…丫波羅腸有人整, 好似係冇三文治至O岩 呢排咁多人食肉餅~我覺得好冬天 丁屎, 又係要熱食喎…我要整D唔怕凍架~桂花糕未整過, 而且要特登買糖桂花…再者…我係唔食的… 後來~~你都有玩煮飯仔架?知唔知學校係咪有部多士爐?? `°~•'wenkie¤°• , 點甜呀? 有咩特別D既呢? 佢地叫過我整楊枝金露, 不過我未整過, 唔知難唔難呢? 但係唔飽喎~駛唔駛整返D鹹點?

    ReplyDelete
  6. yvonne yycake6:24 PM

    真係好多嘢要整喎!!

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:45 PM


    Hallelujah @YY Cake 其實一人都係整一樣帶返學校~我唸緊好冇整多樣之嘛

    ReplyDelete
  8. 雅媛10:03 PM

    蠍.你就整凍餅啦.我見你整d甜品整得好靚

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:30 PM

    suki , 但生日o個個已經order左個批…再整餅好似差唔多…同埋我整焗餅好過凍餅少少…^^" d魚膠粉控制得唔係咁好

    ReplyDelete
  10. ka yui10:41 PM

    會唔會做芝士蛋糕呢

    ReplyDelete
  11. 咁熱... 一於凍批啦!!

    ReplyDelete
  12. 蠍:試下整青提子、士多啤梨或芒果糯米池,容易整又啱夏天食。

    ReplyDelete
  13. Scorpio11:19 PM

    銳, 整過喇~舊年聖誕整左, 同埋今次會整批, 唔整蛋糕喇 靚表姨, 買左本批&撻既書可以慢慢揀~~ catfood, 之前都整過芒果, 紅豆同大蕉返去, 反應一般…雖然我覺得好好食XD

    ReplyDelete
  14. 曲其好唔好呀

    ReplyDelete
  15. Scorpio12:21 AM

    AMY, 大食會好似有D怪喎, 之前我整小蛋糕D人都有D奇怪

    ReplyDelete
  16. po yan10:52 AM

    鮮奶批

    ReplyDelete
  17. 不如 fruit tart 呀﹗感覺清涼d~~

    ReplyDelete
  18. 羅領就12:22 PM

    節食...大食會...節食...大食會...節食...大食會...節食...大食會... 節食...大食會...節食...大食會...節食...大食會...節食...大食會... 這是一個Never Ending Story 不過都幾好玩

    ReplyDelete
  19. ka yui12:54 PM

    嘩~~~~~我都好想食啊~~~~

    ReplyDelete
  20. 嘉露3:08 PM

    糕點..例如紅豆糕..椰汁糕咁

    ReplyDelete
  21. blingbling9:36 AM

    嘻~成日掛住番工 好耐無搵你添~ 今日day off 留個言先   lemon tart好d 酸酸地無咁飽膩

    ReplyDelete
  22. Scorpio12:27 PM

    各位~俾我搵倒個凍食既蘋果批食譜呀~應該整呢個喇~^0^

    ReplyDelete