ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, July 24, 2007

Day21

早餐: 大梨一個(本來見餓想食水餅不過太忙轉個頭就食晏)

午餐: 上海菜@川滬(賽螃蟹+蝦仁炒蛋+上海湯麵+香茜魚尾羹+楊州炒飯)8個人分+小籠包1隻+高力豆沙一個、甜酸魚柳一塊+橙1/8個

運動: 步行半小時+游水30個塘(約40分鐘)+步行30分鐘

晚餐: 大樹菠蘿幾件+桃駁李/大西梅(唔識分)7個 (想食埋木瓜, 不過一來好飽二來未熟, 放左入米缸)+啤梨1個

 

參加版友: (26人)

yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby車梨靚表姨雪雪Kocy後來

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


19 comments:

  1. SkyBlue10:17 AM

    一早食大梨, 一方面對胃不太好, 二來, 你會很快的肚餓呢 和又想食野了

    ReplyDelete
  2. 我都鐘意朝早食生果 好似健康d咁 :p

    ReplyDelete
  3. ka yui10:38 AM

    做啲咩呢....haha~~~加個油先啦.

    ReplyDelete
  4. po yan1:37 PM

    我都要再再再忍口.....因為尋晚偷食零食...

    ReplyDelete
  5. 哈~ 真係好難忍嫁~~ 我成日見到桌面上的零食都忍唔住又食吓!~

    ReplyDelete
  6. Scorpio4:06 PM

    大空盒, 對胃唔好? 未聽過, 只聽過西柚~何況係有胃病先有事~的確好快餓, 不過冇時間食野轉個頭又食晏, 到食晏又唔餓, 不過同同事出去食都食左好多野 癲后, 朝早最好係食生果, 最吸收 黑仔, 史力奇, 銳, lunch食上海野~月巴~

    ReplyDelete
  7. ka yui4:50 PM

    哦~~~我都好難唔偷食零食啊~~我昨天入了七仔~~想話買啲零食食~~但經過一番的爭扎後~~終於都冇買到.真係好辛苦~~~@~@""""成日想~~一想到啲朱古力啊肥~~薯片~~肥加熱氣~~我就唔想買LU~~~真係好大爭扎.

    ReplyDelete
  8. Cindy5:08 PM

    martin: 我宜家食野都會 check 個 kcl 數, 一超標就放低唔買喇﹗我屋企 d 冰皮我重掙扎緊~~

    ReplyDelete
  9. Yuk Ping7:26 PM

    早餐好light~~ lunch 同我差唔多咁heavy~ 哈哈... 不過.. 你fit 過我...  我都想試下早上食生果... 但係好似都係會太餓咁呢.. 呵呵~

    ReplyDelete
  10. Scorpio8:10 PM

    銳, 我從來都唔"偷"食零食既XD 大大方方XDDDD 好在我唔鍾意食朱古力同雪糕, 薯片一般 靚表姨, 咁早有冰皮?@@ 幾多卡係極限? 魔女, 所以我預左早午之間會食幾塊水餅, 不過冇時間食, 廁所都懶得去… 我睇呢個暑假D lunch都係咁上下, 尤其郁多d!

    ReplyDelete
  11. ka yui9:36 PM

    嘩~~~表e~~你真係一個好重節日的人~~咁快就有冰皮 係啊~~留意多了啲 卡路利~~~原來童星點心麵都有500几卡路一包~~唔怪得之會咁肥. 啊~~今晚我又同啊媽吵~~佢話呢樣唔食得,過樣唔食得~~佢仲話佢唔煮~~~唉~~~真係攪到我好煩 我想keep fit 啲姐~~~ omg

    ReplyDelete
  12. ka yui9:48 PM

    蠍~~~大大方方~~~haha

    ReplyDelete
  13. Scorpio10:03 PM

    銳, 咁咪其餘2餐注意下囉~同屋企人食係麻煩D, 都唔好因為咁失感情, 一係講到佢地明改變埋佢地

    ReplyDelete
  14. ka yui11:43 PM

    唉~~~好難~~~古老石山~~~真係用咩都好難講得明 我都明白中國文化~~由其是飲食~~真的没有什麼的~~只有肥,炒菜一定要有油,蒸的就係肉排,過節就有種,月餅等等~~哈哈~~真係各色其色~~都好~~總好過咩都冇得吵下~~咁屋企先有點生氣,好過成日都cool起塊面.

    ReplyDelete
  15. Amiee8:39 AM


    To martinmak睿:
     
    你的苦況,我很明白,不過我面對的不是媽媽(因為她跟我一樣都是多菜少肉、三低一高,同樣好麥包、糙米飯),而是男友家人和已婚女同事。每次跟他們外出進膳都是慘事,因為他們總是多肉少菜,唔油唔食,難為我腦袋卻邊吃邊想著卡路里……
     
    結果,處理方法就是跟蠍一樣,明知要跟大夥兒吃飯,就其餘時間吃少些,留點quota給他們。另外,就是每一啖「趙」耐一d(我會keep 廿下一啖),又要keep住夾餸(當然主力夾菜夾菇夾瓜),千祈唔好停,仲要其他人停筷而我仲食緊,咁樣其他人就不會再話自己吃得少。
     
    為何執行健康飲食好像犯罪般?????

    ReplyDelete
  16. 蠍﹕宜家我都係預 1000kcl 一日左右, 一件冰皮都 over 一個正餐o既 kcl.  所以好掙扎... martin: 係呀﹗重係屈番來o既﹗  你由你阿媽煮啦﹗不過自己揀黎食o羅﹗

    ReplyDelete
  17. Scorpio8:14 PM

    靚表姨, 煮左又好難唔食…老人家唔開心… 我唔鍾意計卡路里, 好麻煩又唔準

    ReplyDelete
  18. 雪雪3:44 AM

    好彩我屋企一向都冇呢個問題!我屋企人唔多煮飯,一星期一次咁上下,所以我食咩都係自己整,或者出街食!

    ReplyDelete
  19. Scorpio8:22 AM

    雪雪, 我都冇咩呢個問題

    ReplyDelete