ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 08, 2007

入貨 (for減肥)


游完水去左superstore入貨~(相片後補)

煮食用代糖一樽(40g)--一茶匙砂糖有20kcal, 而佢只有2kcal ^^整甜品都得咯呵呵呵~其實我主要係愛黎整麵包既~打算整提子乾合桃全麥方包~不過今日冇時間可能聽晚先~

烏冬一包--冇咩特別, 擺o係學校平時做lunch~

五穀麵1pack3包--一包320kcal, 同一包通粉差唔多~有多種穀類, 燕麥, 白米, 糙米之類, 頭先食左一包~幾好味~

大排檔玄米茶一盒--佢話可以消脂, 不過我係因為鍾意飲而買既~得閒飲下d有味野開心d~

水餅一盒--之前都有o係度介紹過~一塊只有14kcal~佢叫水餅係因為用水代替油份去生產~味道ok架~

江西糙米線一包

之後去左街市:

潮州魚蛋、牛丸共18粒~平時o係學校煮麵食時每餐加4粒~飽肚好多架~唔知潮州魚蛋有冇落肥豬肉呢? 有人話有不過好多營養師或者減肥餐單都有, 而我又唔鍾意食炸魚蛋~呢隻o岩晒~其他腸同豬肉丸墨丸都唔駛唸~不過牛丸就襟飽d~

北京菜心一斤

參加版友: (19人)

yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬blingbling嘉露物語
甜睡寶寶FanFanKyliekinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


10 comments:

  1. 雅媛6:00 PM

    水餅我都食過.好硬 我好懶架.唔會自己整.番工正係叫外賣.不過都係食車仔面多

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:26 PM

    suki, 好硬? 係咪講緊同一隻呀? 藍色紙盒包裝細細塊圓形個喎 整都好簡單, 唔駛特別預備, 加d丸同菜落d麵度一齊叮之嘛, 慳好多~~又知自已食緊乜落左咩調味~車仔麵佢個湯底本身6過好多野唔肥都難

    ReplyDelete
  3. 雅媛7:34 PM

    係呀.就係呢隻喇.啲味道好淡.可能我唔係咁鐘意食

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:35 PM

    suki, 減肥係應該食得清淡個喎~

    ReplyDelete
  5. chan yi9:21 PM

    我食過}}}唔好食架

    ReplyDelete
  6. Scorpio10:03 PM

    yi~唔減肥黎講我都唔會買黎食XD 減肥食既野唔可以一樣咁衡量

    ReplyDelete
  7. yvonne yycake6:18 PM

    你都唔係太肥喎,不過都祝你成功啦!

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:20 PM

    Hallelujah @YY Cake , 我由"唔肥" 變左"唔係太肥"…

    ReplyDelete
  9. shuk shan10:44 PM

    嘩...原來有咁多人一齊行動,睇黎我都要預備加入戰團

    ReplyDelete
  10. Scorpio10:48 PM

    後來~堅唔堅呀~~同事A已經加入左我地喇XD

    ReplyDelete