ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 01, 2007

生日快樂~麥當當早餐


12點吹完蠟燭之後, 第二朝較左鬧鐘9點起身買麥當當早餐俾爹地仔食~^.^

又驚太早買左返黎攤到凍晒, 又冇理由嗌醒佢~佢平時都十點幾起身~我就將近十點倒出發, 慢慢行落去, 買完搭小巴返黎~不斷留意佢有冇打俾我呢? 幾驚俾佢發現我偷走XD

起身沖左個涼換好衫就竄出去~原來佢聽倒我起身沖涼同餵肥豬~不過就唔知我出左去~呵呵呵~

返到黎佢都仲做緊豬~唸過換返衫扮晒野~不過冇換到佢都以為我只係換定衫~

醒左我話有好野益佢~唔起身就冇架喇~A.A叫左佢出廳睇~

「你幾時竄左出去架?」

呵呵呵~任務完成~^^V

之前成日話想食, 但你起得身黎都冇得賣~叫我買俾你~

呵呵~呢D野成日做就唔驚喜~開唔開心先~^.^v

 

(佢話要個個星期食...XD)


8 comments:

  1. ha ha...我又要食麥當當早餐

    ReplyDelete
  2. chan yi11:44 PM

    唔該我又要一個

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:10 AM

    amy & yi~ 自~己~買~XD

    ReplyDelete
  4. 嗚~~~~嗚~~~~傷心中........

    ReplyDelete
  5. 咁先驚喜,我都會好開心!

    ReplyDelete
  6. po yan10:45 AM

    真係好sweet呀你!

    ReplyDelete
  7. chan yi10:09 PM

    i love 右面個個*v*

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:25 PM

    yi~佢又係喎~我2個都o岩~

    ReplyDelete