ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, July 18, 2007

Day15~放縱一天

115.8 (33, 24.5, 29, 34.5)

早餐: 火龍果一個, 丹麥酥1/4個

小食: 水餅數塊

lunch: 同左同事出去飲茶~8個人嗌左好多野, 好耐冇試過咁飽~~冇食到蝦伊麵、鹹水角、小籠包、叉燒包同金錢肚~食左牛柏葉, 燒賣, 蝦餃, 奶黃包, 福建炒飯, 菜心全走, 蝦腸, 牛肉腸, 少許好油既生菜(食o個陣唔知油成咁...)

dinner: 明爺請食飯~去美心大酒樓~6點幾就食所以唔駛食T~(結果等到8點倒先有得食>0<)~不過亦未必有時間做運動~~ (~0~)

食左炸花枝丸一粒, 石斑一口, 翠玉瓜炒唔知咩蚌, 西蘭花蝦仁炒肉片, 脆脆乳豬皮一片, 叉燒一件, 海浙一著, 前菜豆角紅腰豆一小碟, 鮑片(一片)生菜2大著, 雞鮑翅一碗, 好飽~食唔倒炒飯、菜麵、糖水食咁E食左1啖, 冇食到炸鴨


(點可以少左今晚既老細呢?)

唔知係咪之前病o個陣訓太多…今晚訓唔著…到依家就3點都好精神…

宵夜: 雜菜湯1碗

 

參加版友: (23人)

yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby車梨靚表姨

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


25 comments:

  1. 雅媛10:01 AM

    你就好啦咁快就減左5磅.唔知點解我一到左夜晚就好好胃口呢

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:44 AM

    suki, 我由123開始已經7磅幾喇~不過今日同星期日一樣重, 夜晚我可以食好少野, 好早訓

    ReplyDelete
  3. 雅媛12:36 PM

    星期日到而家都係3日冇咁快落磅既

    ReplyDelete
  4. Cindy1:00 PM

    suki:  早d訓就頂到駕喇﹗   蠍﹕agree~~ 早訓﹗人都冇咁殘~~

    ReplyDelete
  5. 你仲話我食得少,你咪仲少過我,早餐得咁少野

    ReplyDelete
  6. 我呢個星期都冇mood做運動, 日日都唔想做.....因為近排屋企成日都冇位比我做pilates, 所以我都係好好早就訓 =.=''

    ReplyDelete
  7. 王語嫣4:04 PM

    你就好,我晚餐must一家人食 丹麥酥1/4個?!好肥姐 減肥我一定唔敢入面包鋪,否則...........

    ReplyDelete
  8. Scorpio4:31 PM

    suki, 上星期都係, 星期三同星期日一樣~ 靚表姨, 但我都係覺得自己好殘喎…已經一日訓十個鐘以上@@ AMY, 個火龍果好鬼飽…你都未睇我LUNCH食咩~去左飲茶飽到頂晒~今晚又有飯局~~又係酒樓~~ 丁屎, 床上囉~不過pilates唔消脂 史力奇, 夜晚重左好正常呀~我可以差成4磅架~ 茜茜, 1/4個又有幾肥呀~~~其實係之前男友食剩既~我又鍾意食咪食埋佢囉~減肥我一定唔會買酥~我晚餐可以自己食真係對減肥有好大幫助~

    ReplyDelete
  9. Cindy4:37 PM

    我早排都係訓十個鍾,宜家改番6-8個好似重訓得好左喎﹗睡眠質數都好緊要駕﹗

    ReplyDelete
  10. ka yui4:45 PM

    e~~~~表e~~~你又來減肥大行動啊~~~ 早餐:麥皮+二塊方包[夾蛋沙律醬] 午餐:排骨+小白菜+飯[適量] 不過最近好似冇咩進展~~可能有時食多了,唉~~~~

    ReplyDelete
  11. pilates通常係我做stepper前既warm-up黎, 拉鬆D手腳先麻!!! o係床到做唔到, 屋企張床太細, 要好大地方先做得!!

    ReplyDelete
  12. Scorpio5:40 PM

    丁屎, 你做o個d同唔同yoga o個d拉筋動作? 係既話應該做完stepper之後做會o岩d 靚表姨, 我反而一向訓開4-5個鐘, 減肥就會訓8個鐘, 依家病完又返晏就訓多d, 見眼訓咪訓囉~不過慣左早起, 差唔多朝朝5點幾都會醒 銳, 減減下係會慢架喇~你做咩運動多? 係咪每日都有? 排骨其實都係減肥大敵呢~連骨既肉一般都比較肥  

    ReplyDelete
  13. Cindy5:47 PM

    我之前訓十個鍾個排, 晚晚三點幾醒呀... 好慘~~ martin: 係呀﹗我見大家一齊咁高興呀嘛﹗

    ReplyDelete
  14. Scorpio5:48 PM

    靚表姨, 其實我呢排都成日醒~不過醒左知道未夠鐘起身都開心架XD

    ReplyDelete
  15. 小kop9:06 PM

    你就好啦!! 輕得咁快, 日日都有進展... 真係羨慕死人!! 

    ReplyDelete
  16. siukei9:15 PM

    我今日都好放縱wor~~

    ReplyDelete
  17. blingbling10:35 PM

    嘻~小心會重呀:P

    ReplyDelete
  18. Scorpio10:55 PM

    koppie , 你羨慕死人就真~~有條小蠻腰~~~>3< blingbling, 所以我聽日唔會上磅住呵呵呵~ 甜睡寶寶, 你黎緊去日本仲放縱喎~XD

    ReplyDelete
  19. ka yui11:41 PM

    是嗎~~~咁我又要禁排骨先得 現在去做運動先 set up 50, +提腿100下先得 脂肪88.

    ReplyDelete
  20. 雅媛9:46 AM

    你好似去飲咁既

    ReplyDelete
  21. Scorpio11:04 AM

    suki, 我都係咁話~不過唔駛做人情XD

    ReplyDelete
  22. 其實pilates消唔消脂我就唔知喇, 但係pilates同yoga應該唔同, 因為pilates主要只係運用腹同腰既power黎做既!

    ReplyDelete
  23. Scorpio2:15 PM

    丁屎, 我2種堂都上過, 佢地既熱身係一樣既, 亦會鍛鍊倒肌肉, 分別在於pilates會重覆一下一下咁做, 而yoga會hold住, 冇錯係主要用腰腹, 不過我地都會用一半時間做拉筋熱身

    ReplyDelete
  24. 嘉露11:31 AM

    久唔久放下假都係好嘅...我都因為某個原因, 放咗自己幾日假呢~~

    ReplyDelete
  25. Scorpio1:23 PM

    嘉露, 我以為你過左星期六就唔駛減添:P 不過你之前減得咁激, 唔放假會死呢~咁有冇重返? 我覺得依家咁LUNCH可以食街外野都幾好丫~夜晚不嬲可以唔駛點食, 清清地食菜已經夠~早餐又係一個大D既生果都好飽~不過唔知咁樣效果如何:P但幾輕鬆應該可以維持倒~

    ReplyDelete