ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 01, 2007

生日快樂~澳門一日遊

一早計劃好29號帶埋唔怕溶既拿破侖同29個蛋糕仔去接佢放工之後一齊過澳門,  結果改成即日來回。又因為近日天氣唔好打定輸數, 點知起身又出太陽喎@@結果食完早餐之後決定如期出發!

搭2點船, 一上船就落雨, 仲愈落愈大, 又大浪, 本來聽歌就唔會暈既我冇歌聽, 改為聽電台節目, 原來係唔work既…估唔到既係, daddy仔比我更早陣亡@@ 我訓著o個陣佢已經嘔返個麥當當早餐出黎…><慘…

差唔多埋岸o個陣又停左雨, 一路到夜晚回程先再落, 都算係咁~不過全程冇太陽都已經熱到濕晒…

今次冇特定目標, 四圍行, 落船冇耐我已經見餓, 去左買葡撻食~仲試左佢個薯仔布甸(完全食唔出有薯味, 亦食唔出係布甸…)不過個葡撻好好味~daddy仔食左半個, 我食左個半…^^"

跟住行左去議事亭前地附近, 本來想去義順食豬扒包, 之後香港未有o個陣食過一次好好味, 不過今次去左一間茶餐廳買, 不過係軟豬黎~塊扒都幾好味~過左隔離7仔買左支冰糖豆漿飲~

之後o係附近行, 見倒好多賣手信既鋪頭, 有好多間鳳城, 途中仲見倒一間賣台灣小食既鋪頭, 有胡椒餅同麵線~個餅係酥皮, 印象中唔同台北食o個d, 個餡勁胡椒~都幾好味~豬腸麵線雖然好熱, 不過又幾好味喎~仲拍左daddy仔既試食片~^0^ 睇見就知有幾好味(影片後補)

順手買左條裙, 之後就去左買發財手信, 個阿婆好好野, 由一磅搞搞下變2磅, 跟住又(待續)

 


4 comments:

  1. chan yi11:52 PM

    等我去下賭錢先〔講笑〕 我轉左blog變成xang 有時間去睇下^^ http://www.xanga.com/yii_829

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:13 AM

    yi~做乜無端端轉呀?

    ReplyDelete
  3. chan yi2:41 PM

    轉下新環境嗎 多D去牙^^

    ReplyDelete
  4. Scorpio3:15 PM

    YI~ sorry呀唔同server我好少去

    ReplyDelete