ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, July 27, 2007

減肥餐單假象

我試過晒XD

【明報專訊】香港人愛蒐羅奇異的極速減肥餐單,然後照跟如儀。以下3款餐單在坊間廣泛流傳,雖然效果成疑,但是造成的副作用卻是千真萬確,林思為將之逐一破解。

軍人餐

餐單:食物分量少,極少五穀類,並飲用大量茶和咖啡。以3天為一單位,須依足次序,不可亂調

聲稱:3天可減10磅

事實:茶和咖啡都具利尿作用,令人不停上廁所,結果水分流失,減去的只是水分而非脂肪。維他命和礦物質不足,容易導致營養不良。容易感到肚餓,難以一生奉行。停止跟隨餐單後,體重便迅速回升

椰菜湯減肥餐

餐單:1星期連續飲用,再配合一至兩種其他食物

聲稱:7日內減15磅

事實:飲大量菜湯會導致肚脹、腹瀉、食慾不振。此餐單亦令人容易肚餓,依照進食會感到乏力;停止跟隨後,體重便迅速回升

西柚減肥法

餐單:每餐餐前食半個西柚

聲稱:西柚味道酸,有消脂的功效

事實:西柚也可以提供熱量,多吃一樣會致肥——1個西柚=1/3碗白飯


9 comments:

  1. Aling9:55 AM

    我未試過軍人餐喎~

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:06 AM

    RANKURA, 呢個我中學試過2次

    ReplyDelete
  3. 雅媛10:59 AM

    呢啲餐對我嚟講簡直係折磨

    ReplyDelete
  4. po yan11:11 AM

    (下. .......1個西柚=1/3碗白飯) ...........我咪即係晚晚食左1/3碗白飯?

    ReplyDelete
  5. ka yui11:17 AM

    吓~~~唔係吧~~~西柚~~我成日食的~~~咁我咪好肥....@"@

    ReplyDelete
  6. 雪雪1:03 PM

    椰菜湯減肥餐 餐單:1星期連續飲用,再配合一至兩種其他食物 < 我係呢個呀! 不過唔係一兩種食物, 日日都有d  唔同! 我第一次食, 減左 8 lbs, 之後再食, 減下又升, 升下又減! 依家唔跟架喇!

    ReplyDelete
  7. 我都未跟過減肥餐單, 規定晒食乜我冇咩興趣, hehe 所以減肥都係成日得個講字!

    ReplyDelete
  8. Scorpio2:14 PM

    suki, 係限制大d, 不過都幾好玩架~又飽肚, 同埋都幾多野食, 有時同d同學一日準備一d返黎一齊食都幾得意 史力奇, 佢咁講好似好誇, 一個西柚有80kcal, 一個橙/蘋果都1/6碗啦 銳, 生果有果糖當然有熱量啦, 不能過量, 係菜可以無限量 雪雪, 我舊年就飲左9個月, 一星期兩晚晚餐 丁屎, 其實唔一定要跟餐單先係減肥, 我舊年都係見悶先試下跟轉下口味

    ReplyDelete
  9. 嘉露10:34 AM

    三個裡面我試過二個喎...軍人餐就好多年前同個同事一齊試..最唔鐘意呢個, 試過一次就無試喇~~另外西柚餐都試過, 日本嗰個喎, 即係唔使食煙肉嗰隻....係減到架, 仲唔會反彈tim...不過我覺得唔健康囉... 

    ReplyDelete