ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 22, 2007

秋葉包餅店

係紅磡既一間小麵包店~星期日間中會黎買下午茶食~尤其依家呢D減肥放縱期:P 好地地又唔會買個喎:P

買左一個酥皮蛋撻~呢度既蛋撻可以話係我試過既當中數一數二架~好出名既九龍城豪華同泰昌都唔錯, 不過可能太出名既關係又覺得冇咩特別, 反而呢間不為人知既我覺得好好味~

佢既豆沙餅好多豆沙, 有1.XCM高, 同旺角奇趣既好唔同, 佢係大塊D薄D少餡D既, 不過奇趣就係個皮出名~原味冇餡都好好味架~

仲有就係皮蛋酥~我成日分唔倒皮蛋酥同蛋黃酥~不過佢既皮蛋酥真係好皮蛋~~!

最後仲買左一件馬仔未食~

total$8.5

地址: 馬頭圍道43A


3 comments:

  1. 雅媛12:00 PM

    好停下囉喎

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:13 AM

    suki, 哈哈~冇用架~我唔迫得架~~要停既時候我自己會停架喇~~我驚你地成日咁迫我我會愈黎愈癲呀XDDDDD

    ReplyDelete
  3. Scorpio2:14 AM

    suki~我今日食左MRS FIELDS同KFC18號早餐呀~有通粉炒蛋雞扒鬆餅XDDDD 不過唔係自己食晒~~XD

    ReplyDelete