ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, July 02, 2007

香橙戚風 for Karen & Anna


本來想整個豪華d既俾佢地, 不過一來要去little italy食佢既tiramisu, 二來唔想俾切餅費, 所以要整d唔駛雪既野, 棉花蛋糕俾我切開左, 試下呢個想整好耐既香橙戚風~

之前rankura黎我度整過,當時只落橙汁(唔記得有冇落橙肉) 今次就加左橙皮橙肉同橙酒, 果然好橙~! 不過模底o個d橙好似切得太厚…= ="

今次轉左景喇~我地約左出去又一城食飯~之後竄左去城大切蛋糕~:p

食評:

試食團員1, 2: 苦既…d橙皮呀…如果冇左d橙皮就好好食喇~!

試食團員3: 不過有橙皮靚d

試食團員4: d橙皮係咪浸左糖水呀? 因為我見唔苦

我: 1同2話苦喎~

4: 係咩?我o個塊唔苦喎~~

4一切就話: 好軟熟喎~食完話: 你覺得係咪進步左呀? 之前食過你O係大班買O個D都冇咁鬆軟~

(編號次次唔同, 視乎同我反映既先後次序而定XD)

我唸戚風都差唔多成功, 但係日本棉花就整極都差D差D…


6 comments:

  1. Emily2:37 AM

    整我好似幾好味喎~~

    ReplyDelete
  2. wai sum4:08 AM

    多謝晒喎~~好期待!

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:01 PM

    阿愛, 好耐冇見喇~

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:02 PM

    電蟲, 哎呀我仲估唔會俾你發現添:p

    ReplyDelete
  5. 笨小主 Cgm1:00 PM

    我好想試下~

    ReplyDelete
  6. po yan10:54 AM

    好好味喎,一件唔該!

    ReplyDelete