ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, July 18, 2007

最後幾天

(2年前o岩o岩黎左半個月, Grace做左一個月就走左, 之後Karen黎左)

聽日有2位同事請左假, 有一位就由後日到下星期五我都唔會見倒佢…

雖然話做到月尾, 但係大家返工既日子只係剩返幾日…

識左2年…最後共事既日子就只係剩返幾日…

今次走既都係平時同我一齊坐教員室既同事, 黎緊全部轉晒新面孔…唔知玩唔玩得埋, 合唔合得黎呢? 仲話要我做大家姐…即係冇人俾我問之餘仲要問返我…我唔識咁點算…

last day有一次大食會, 8月會去食自助餐~之後呢? 之後仲會見嗎? 不如每個同事生日我地都出黎食飯, 我都整蛋糕好冇呀?

 

之前karen走既時候話過, 8月約滿之日就係我地各散東西之時, 如今只有我留返o係度…前路茫茫…我都唔知自己想點…


(去年7月Ice last day…之後Elaine黎左)


(去年聖誕聯歡)


(今年Elaine生日, Karen走左之後, Jenny黎左, 如今Jenny都要走lu…)


9 comments:

  1. Yuk Ping11:25 PM

    好似好失落咁~~~ 識唔識做工作都仲係其次... 心情.. 我想是很古怪的.. 留在舊地方... 但人面全非... 我明白你的心情... 現在唯有... 得閒一齊約出唻啦~~

    ReplyDelete
  2. ka yui11:38 PM

    係唔係工作關係啊~~~點解咁多老師要走呢 是否找到新的學校呢? 我就唔係好知學校的機制.

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:22 AM

    魔女, 依家緊係咁講, 但係到時, 係咪真係會約呢... :< 銳, 佢地都有其他打算

    ReplyDelete
  4. FanFanKylie1:41 AM

    嘩~!!!真係女大十八變呀!!! 您唔同o左樣咁呀!!!  

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:50 AM

    FanFanKylie , 瘦左JE~我D小學同學都話我冇變~:P

    ReplyDelete
  6. 感覺好無奈好失落咁! 人事多變,雖然未必真係可以約出o黎,但感情唔會變!

    ReplyDelete
  7. Scorpio2:11 PM

    Cherub, 我成日都話朋友既野係一代換一代, 經歷過幾多舊同學舊朋友, 但到真係面對又難免唏噓

    ReplyDelete
  8. Cindy5:09 PM

    蠍 & 魔女﹕一講到 "得閒"... 真係唔易約...

    ReplyDelete
  9. Scorpio6:46 PM

    靚表姨, 有心就約倒

    ReplyDelete